וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל באר שבע: אימון מלא לספורי, קבהא עדיין בספק

14.9.2019 / 21:35

הקשר צפוי לפתוח, סבג עשוי להחליף את קבהא במשחק החוץ הקשה (א', 20:15, ספ'1), התלבטות בין זריהן למרין. דוד יחליף את גוזלן בצד השני

מחזור 3הסתיים15/09/2019
מ.ס. אשדוד
  • אוואני (2)
  • אזולאי (52)
2:2
  • (21) הסלביינק
  • (48) שהר
הפועל באר שבע

הקשר רמזי ספורי ערך הערב (שבת) אימון מלא בשורות הפועל באר שבע וצפוי לפתוח מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) בהרכב מול מ. ס. אשדוד למרות המכה החזקה שספג באימון שלשום בברכו. בבאר שבע מתלבטים באשר למרואן קבהא שלא התאמן בצורה מסודרת בפגרה בשל פציעה. לנאור סבג יש סיכוי גבוה לפתוח במקומו. התלבטויות נוספות של ברק בכר הן בין ניב זריהן וג'ימי מרין ובין עמית ביטון ולואי טהא אבל נראה שביטון וזריהן יפתחו. בן ביטון צפוי לחזור לעמדת המגן הימני.

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב במחזור הקודם באצטדיון הי"א, במ. ס. אשדוד שוב זכו למשחק ביתי ורוצים לעשות בדיוק מה שעשו לפני שנה כשניצחו את הפועל באר שבע כשהמאמן עוד היה בובי מילבסקי. על פי האימון אתמול קיימת התלבטות בנוגע לאופי ההרכב כאשר המאמן רוני אוואט החליף בין פיראס אבו עקל הדפנסיבי ליעקב בריהון ההתקפי יותר.

אם אבו עקל יפתח לצד רועי גורדנה ולאו אווסו, יוסט שלומי אזולאי לעמדה יותר קדמית בכנף. שובל גוזלן לא כשיר לפתוח בהרכב ורק הלילה יוחלט אם הוא יהיה בכלל בסגל. דין דוד יחליף את גוזלן בשפיץ. ניר ברדע יחזור לעמדת הבלם אחרי שנכנס כמחליף במשחק האחרון וכבש שער.

שחקן מ.ס. אשדוד דין דוד מול שחקני הפועל באר שבע בן ביטון, מיגל ויטור. לירון מולדובן
יפתיע את באר שבע? דין דוד בין מיגל ויטור לבן ביטון/לירון מולדובן

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו במגרש הי"א גם במחזור השלישי של העונה שעברה, ואז מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 משער של יוסיפ איבנצ'יץ'.

* זה היה בסך הכול הניצחון השני של אשדוד ב-15 המשחקים האחרונים מול הפועל באר שבע, כשהיחיד פרט אליו היה 0:2 ביתי בנובמבר 2011. באר שבע ניצחה 10 פעמים ועוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

* מ.ס. אשדוד עדיין לא הפסידה בשבעת משחקיה הרשמיים העונה.

* בן שהר סופר כבר 719 דקות ללא שער בכל המסגרות.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: אשדוד
קהל: 3400

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully