וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע אישרה: הקשר הפורטוגלי ז'וזואה ינחת לבדיקות לקראת חתימה

13.9.2019 / 7:39

הקשר ההתקפי הפורטוגלי בן ה-28, שסיים חוזה באקהיסאר הטורקית, יגיע ארצה לקראת חתימה. ספורי נפצע באימון ובספק לאשדוד, חנן ממן עשוי לפתוח במקומו. פסימיות בנוגע לעסקת קייס גאנם

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- הפועל באר שבע תנחית את הקשר הפורטוגלי ז'וזואה לבדיקות לקראת חתימה

- רמזי ספורי נפצע ונטש את אימון הפועל באר שבע. היום תתברר חומרת הפציעה

- אם לא יתאושש עד מחר, חנן ממן עשוי לחזור להרכב נגד אשדוד על חשבונו

- הדרישות הכספיות של אשר אלון על קייס גאנם מרתיעות את המועדון

seperator

הפועל באר שבע קרובה מאוד להחתמה נוספת: המועדון הודיע הבוקר (שישי) שהקשר הפורטוגלי ז'וזואה יגיע ביום ראשון לישראל ויעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה. מדובר בקשר התקפי בן 28 שסיים את חוזהו באקיסריספור הטורקית, אחרי שירד איתה לליגה השנייה. בבאר שבע משוכנעים כי השחקן יכול לשדרג אותם, ואחרי שסגרו איתו מנסים לצרף גם חלוץ זר, איתו מתנהלים מגעים.

ז'וזואה הוא תוצר מחלקת הנוער המפוארת של פורטו, ונמנה על הסגל של כל הנבחרות הצעירות של פורטוגל. הוא השתייך לקבוצה הבוגרת של פורטו בין השנים 2009 ל-2017, במהלכן הושאל לא אחת לקבוצות אחרות בפורטוגל וטורקיה, ביניהן בורסאספור, גלאטסראיי ובראגה. הוא עזב סופית את פורטו בקיץ 2017 וחזר לטורקיה, הפעם לעוסמנליספור מהליגה הבכירה, בה רשם תשע הופעות בלבד ולא כבש. אשתקד עבר לאקיסר מהליגה הבכירה, וב-20 הופעות - 17 מהן בהרכב - כבש שני שערים.

עוד בוואלה!

בן שהר: "הפגרה עשתה לנו טוב. ברגע שהגול ייכנס, גם האחרים ייכנסו"

לכתבה המלאה
ז'וסווה, קשר פורטוגלי, במדי אקהיסאר. GettyImages
רזומה מרשים. ז'וסווה/GettyImages

רמזי ספורי נפצע אתמול באימון הערב של באר שבע ונטש את האימון. השחקן סובל מחבלה בברכו ורק הבוקר באימון יתברר עד כמה חמורה הפציעה. אם ספורי לא יתאושש עד מחר, עשוי חנן ממן לחזור להרכב אחרי שלא היה בסגל במשחק האחרון מול הפועל חדרה בשל עונש פנימי שקיבל אחרי שספג כרטיס אדום לא מחוייב מול פיינורד.

אורן ביטון שהציג יכולת טובה במשחק האחרון ימשיך בהרכב מול מ. ס. אשדוד ביום ראשון גם בשל הפציעה של שון גולדברג שייעדר עוד חודש לפחות. 700 אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק באיצטדיון הי"א והנהלת אשדוד מעריכה כי 3,000 אוהדים של הקבוצה יגיעו למשחק.

בבאר שבע פסימיים באשר לצירופו של החלוץ קייס גאנם וזאת בשל הדרישות הכספיות של אשר אלון. בעלי הפועל רעננה רוצה כשני מיליון יורו עבור מחצית מכרטיס השחקן של החלוץ ובבאר שבע ממשיכים להתמקד בחלוץ זר. במועדון משוכנעים כי עד יום רביעי כשיסתיים חלון ההעברות יוחתם לפחות שחקן התקפה אחד ואולי אפילו שניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully