וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "הפגרה עשתה לנו טוב. ברגע שהגול ייכנס, גם האחרים ייכנסו"

12.9.2019 / 17:11

חלוץ הפועל באר שבע לא מודאג גם מהאפשרות שיצורף חלוץ נוסף: "כל שנה שואלים אותי על זה". שחקן שיצא לחופשה בחו"ל יחוייב לחזור לפחות 24 שעות לפני האימון

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע תחזור ביום ראשון מהפגרה ותתארח אצל מ.ס. אשדוד. "מצפה לנו משחק חוץ לא קל מול קבוצה שפתחה היטב את העונה", אמר היום (חמישי) המאמן ברק בכר במסיבת עיתונאים. "הפגרה הזו באה לנו טוב, התחלנו את העונה מאוד מוקדם, עם מסעות שהיו מאוד מתישים. גם נגד חדרה ראו עייפות, בעיקר מנטלית, יש לנו סגל כמעט מלא ואנחנו באים עכשיו באנרגיות טובות". על חלון ההעברות שמתקרב לסיומו אמר המאמן: "אנחנו מנסים להביא משהו שיכול לעזור לבסיס שיש פה, לא נביא סתם בכוח. אם נמצא לנכון להביא מישהו שיעזור לנו, נביא".

בן שהר הוסיף: "נבוא באיתה גישה שבאנו למשחקים הקודמים, נגד חדרה כולם ראו שהיתה מחויבות גדולה ורצון. גם הפגרה עשתה לנו טוב, היה עומס של משחקים. לא יהיה קל באשדוד אבל נבוא עם ביטחון, אנחנו למודי ניסיון מהעבר. ברור שמציק לי שלא כבשתי עדיין, אבל כל שנה איכשהו אני מתחיל בספטמבר. אני לא דואג, כחלוץ אני מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול וברגע שהגול ייכנס, גם האחרים ייכנסו. אבל אנחנו קבוצה ולא בודדים".

על האפשרות שיצורף חלוץ נוסף לסגל על חשבון חוסה אנחל קאריו והתחרות הצפויה לו אמר: "כל שנה שואלים אותי את זה. הביאו חלוצים, תפקידי זה לעשות את הכי טוב שאני יכול ופחות להסתכל על שחקנים אחרים. כל שחקן רוצה שתהיה תחרותיות כי בסופו של דבר זה עוזר גם לי".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע עם מרואן קבהא. קובי אליהו
נענש כי איחר בחזרה לארץ. מיגל ויטור/קובי אליהו

נוהל חדש בהפועל באר שבע מחייב את שחקני הקבוצה לחזור מחופשות בחו"ל לפחות יממה לפני האימון הראשון שאחרי החופשה. אם בעונה שעברה וגם באלה שלפניה ניתן היה לחזור ביום האימון לארץ ובתנאי שהספקת להתאמן באותו היום, הרי שמעונה זו החליט המאמן ברק בכר כי החזרה לארץ תהיה כ-24 שעות לפני האימון.

מנגנון הפיקוח של המועדון הוא הצגת כרטיס החזרה לארץ באמצעות צילומו ושליחתו בוואטסאפ. זו הסיבה ששחקני הפועל באר שבע הופתעו השבוע לגלות שבלם הקבוצה מיגל ויטור עמד לוועדת משמעת בגין איחור. למעשה, הבלם נכח באימון של יום ראשון שהיה אימון החזרה אחרי חופשה אבל הוא נשפט בכל זאת מאחר ששובו לארץ היה ביום ראשון ולא בשבת, כפי שחייבה אותו לעשות התקנה החדשה של העונה.

בבאר שבע היה מי שאמר אתמול: "אי אפשר להתאמן ביום שבו אתה חוזר מחו"ל. חזרת מחו"ל צריך להתאושש ולהתאפס לפחות יממה". בתוך כך, היום תשוב הפועל באר שבע להתאמן ואז יתברר גם מצבו של מרואן קבהא שלא מתאמן כבר שבוע בשל כאבים בברך והוא בספק למשחק מול אשדוד ביום ראשון.

באחד מכלי התקשורת ביוון מדווחים שהפועל באר שבע מעוניינת בשחקן הכנף של אטרומיטוס, קלארק אנסיקולו הצרפתי-קונגולזי. על פי הדיווח, הקבוצה מבירת הנגב מעוניינת לצרף אותו בהשאלה עם אופציית רכישה בסוף העונה. אנקיסולו בן ה-27 כבש בעונה שעברה 4 שערים במדי אטרומיטוס ושיחק בעבר שתי עונות בליגה הבכירה בצרפת, במדי אוויאן.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב והפועל באר שבע משלבות כוחות למען עתיד הכדורגל הישראלי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully