וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות, נידוי ונזק תדמיתי: מדוע ז'וזואה לא נשאר בליגה הטורקית?

הקשר שעשוי לחתום בהפועל באר שבע, לא שיחק מאז תחילת חודש מרץ בגלל תקרית אלימה בחדר ההלבשה של אקהיסאר, במהלכה גם פצע את שוער הקבוצה. המאמן דרש את הדחתו, ההנהלה שלחה אותו לקבוצת המילואים ובקיץ חוזהו הותר

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק הקודם של הפועל באר שבע

ז'וזואה, הקשר הפורטוגלי אותו החליטה הפועל באר שבע להנחית בארץ לקראת חתימה, לא שיחק מאז תחילת חודש מרץ בעקבות עימות אלים בחדר ההלבשה של קבוצת אקהיסאר הטורקית. אותו אירוע גרם להשעייתו המיידית מהסגל ואת שלושת החודשים האחרונים של העונה הקודמת הוא העביר באימוני הקבוצה עד גיל 21 של אקהיסאר. בחודש יוני, לאחר ירידת הקבוצה לליגה הטורקית השנייה, היא הודיעה על התרת חוזהו של ז'וזואה, חרף העובדה שהיה חתום עד 2020.

הקשר בן ה-28 שיחק באופן קבוע עד לאותה תקרית. הוא פתח בהרכב ב-20 משחקי ליגה ושיחק בעיקר כקשר הקדמי ב-4-2-3-1, מאחורי החלוץ. היו לו שני שערי ליגה ושלושה בישולים לצד שני שערים ברבעי הגמר של הגביע הטורקי וגם חמש הופעות בשלב הבתים של הליגה האירופית, אליו נכנסה אקהיסאר בזכות הזכייה ההיסטורית בגביע עונה קודם לכן. ואז הגיע המשחק הביתי מול אלניאספור.

ז'וזואה, קשר פורטוגלי, במדי אקהיסאר. GettyImages
בבאר שבע יצטרכו לקוות שהוא יתעסק רק בכדורגל. ז'וזואה/GettyImages

ז'וזואה היה המוחלף הראשון של אקהיסאר, ולא ממש אהב את הוצאתו בדקה ה-64. הוא ביצע כמה תנועות זועמות לעבר הספסל וירד אל חדרי ההלבשה, שם העניינים התחממו לאחר שריקת הסיום. אקהיסאר אמנם נחלצה מפיגור וניצחה 1:3, אבל הקשר הפורטוגלי התעמת פיזית עם שחקנים מקומיים וביניהם השוער פתיח אוזטורק שעל פי הדיווחים בטורקיה גם נפצע בתקרית. המאמן הזמני ג'ם קבצ'אק דרש להדיח את ז'וזואה לאלתר מהסגל, והנהלת המועדון קיבלה את בקשתו ושלחה את הקשר להתאמן עם קבוצת המילואים.

מאז, כאמור, ז'וזואה לא חזר לשחק. בניגוד לאוזטורק שהוחזר לסגל אחרי כמה שבועות, ז'וזואה נחשב פרסונה נון גרטה מבחינת השחקנים האחרים ולכן המאמן קבצ'אק לא הסכים לסלוח לו. לאחר שחרורו בקיץ, גוזטפה הוזכרה כאופציה להיות התחנה החמישית שלו בטורקיה, אבל השם שלו בליגה הוכתם והאפשרות הזו נפלה. גם שמועות על מעבר אפשרי לאחת הקבוצות היווניות שמאומנות על ידי פורטוגלי (א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס) לא הבשילו למשהו קונקרטי, והשחקן שערך את הבכורה שלו במדי פורטוגל מול ישראל באוקטובר 2013 וזכור מתקופתו בנבחרת בעיקר בגלל האצבע המשולשת שהפנה לעבר אוהדי נבחרת שבדיה בחגיגות ההעפלה למונדיאל, נותר ללא קבוצה. האם ישקם את תדמיתו בליגת העל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully