וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "גם עם הסגל המלא, ארצות הברית לא הייתה מטיילת"

כוכב הלייקרס לשעבר התייחס לכישלון האמריקאי במונדובאסקט: "העולם מצמצם פערים. נפסיד גם בעתיד. הימים הזוהרים של 1992 נגמרו"

צילום ועריכת וידאו: מתוך הטוויטר

הרבה מאוד שמות גדולים הגיעו לאליפות העולם בכדורסל שנמצאת כרגע בסין. נבחרות ספרד וארגנטינה תתחרנה על מדליית הזהב ביום ראשון, אבל מי שכבר מזמן סיימה את דרכה היא ארה"ב הגדולה, שאומנם הגיעה בסגל חסר מאוד, אבל די התבזתה כשהודחה בבושת פנים על ידי נבחרת צרפת.

קובי בריאנט. רויטרס
"העולם מצמצם פערים". קובי בריאנט/רויטרס

מי שידע כמה הצלחות עם האמריקאים באליפויות עולם הוא קובי בריאנט. כוכב הלייקרס לשעבר נמצא בסין כשגריר של כבוד ואמש הגיע למסיבת עיתונאים ראשונה שבה הוא התייחס לשאלה האם ארה"ב מסוגלת לנפק עוד דרים טים. קובי אמר: "אני שומע את זה הרבה. גם עם הדרים טים שלנו היינו זקוקים לרבע אחרון גדול כדי לנצח את ספרד. קח את השחקנים הכי טובים שאתה חושב שיכולים לייצג את ארה"ב, ועדיין זה לא יהיה טיול בפארק. הימים של 1992 נגמרו".

קובי הוסיף: "יתר העולם צמצם פערים עם השנים. ארה"ב הולכת להפסיד גם בעתיד. יש פה כדורסל נהדר. גם אם זו תהיה הנבחרת הכי חזקה שלנו. יתר העולם מתקרב לרמות האלו".

על יאניס אנטטוקומפו: "האתגר שלו הוא לספק השראה לדור הבא של הספורטאים. צריך לשאול האם אתה יכול לתת השראה למדינה שלך ולגרום לה להתאהב במשחק? זה המבחן האמיתי של יאניס. כשאנחנו שיחקנו באליפות העולם ב-2008, סימנו ביומן את המפגש מול יוון בגלל הדרך שבה ספאנוליס ודיאמנטידיס התמודדו איתנו לפני כן. ליוון יש מורשת של כדורסל ועכשיו יש להם את אחד הכדורסלנים הטובים בעולם. צריך לבנות את הנבחרת סביבו".

עוד בוואלה!

ארגנטינה ניצחה את צרפת 66:80 ועלתה לגמר המונדובאסקט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully