וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה ניצחה את צרפת 66:80 ועלתה לגמר המונדובאסקט

תצוגה גדולה של לואיס סקולה (28 נקודות ו-13 ריבאונדים) סימנה לחבריו את הדרך לגמר שלישי בהיסטוריה. הדרום אמריקאים יפגשו את ספרד במשחק על התואר ביום ראשון

צילום ועריכת וידאו: מתוך הטוויטר

בווידאו: נבחרת ארגנטינה חוגגת את ההעפלה לחצי הגמר

נבחרת ארגנטינה עלתה היום (שישי) לגמר אליפות העולם אחראי ניצחון מזהיר על צרפת, 66:80 בחצי הגמר. לואיס סקולה וחבריו המשיכו בטורניר החלומי שלהם ויפגשו בגמר את ספרד שניצחה מוקדם יותר את אוסטרליה אחרי שתי הארכות. המשחק על התואר יתקיים ביום ראשון ב-15:00 שעון ישראל.

ארגנטינה הציגה כדורסל אגרסיבי וחכם, נהנהתה מעוד תצוגה איכותית של לואיס סקולה, ידעה לנעול את הרחבה בפני רודי גובר במשך פרקי זמן ארוכים והוליכה לאורך מרבית המשחק. צרפת שנראתה מפוזרת, הוליכה פעמיים בסך הכל (0:2 ו-23:24) ולא הייתה בשליטה בשום שלב. באמצע הרבע השלישי אלופת דרום אמריקה פתחה פער דו ספרתי שלא הותיר מקום לספק והטריקולור נאלצו לרדוף אחריה, אבל לא השיגו.

קלעו לארגנטינה: לואיס סקולה 28 ו-13 ריבאונדים, גבריאל דק 13, פקונדו קמפאצו 12, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, לוקאס וילדוזה 10, ניקולאס לפרוביטולה 7, מרכוס דליה 6, ניקולאס ברוסינו וטייבק גאליסי 2 כ"א.

קלעו לצרפת: אוון פורנייה ופרנק נטיליקינה 16, ננדו קה קולו 11, לואי פאברי 8, אמאת אמבאיי 4, רודי גובר (11 ריבאונדים), ניקולא באטום ואנדרו אלביסי 3 כ"א, מתיאס לסור 2.

לואיס סקולה שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
איזה סיפור. סקולה/GettyImages

מחצית ראשונה

רבע 1

ארגנטינה פתחה עם הרבה אגרסיביות, קלעה מכל טווח ועלתה ל-2:10 מהיר, כשלואיס סקולה מוביל עם 7 נקודות ב-3:40 הדקות הראשונות. שתי שלשות של לואי לאברי סייעו לצרפת להישאר בתמונה ולהוריד ל-14:12 בהמשך. הדרום אמריקאים הצליחו להגדיל בחזרה ל-14:21, אבל לא ידעו לייצר מומנטום חיובי וצרפת הורידה ל-21:18 אחרי 10 דקות.

רבע 2

צרפת הידקה את ההגנה, לאברי צלף, דה קולו הבריק והטריקולור הפכו ל-23:24 כשעל השעון 7:36 דקות למחצית. המומנטום נראה בצד של ונסן קולה, אבל השחקנים שלו איבדו ריכוז וארגנטינה ניצלה את זה לריצת 0:8. צרפת שוב הקטינה, ארגנטינה שוב הגדילה ושלשה של קמפאצו על הבאזר קבעה 32:39 לזכותה.

שחקן נבחרת ארגנטינה, פקונדו קמפאסו. רויטרס
ניהל את העניינים ביד רמה. קמפאצו/רויטרס

רבע 3

ארגנטינה עלתה ליתרון דו ספרתי (32:42) ובהמשך הגיע מטווח שלשות בשני הצדדים, ששמר על יתרון דרום אמריקאי שנע סביב 10 נקודות. במצב של 38:45, הדרום אמריקאים התחילו לבצע פעולות הגנתיות מצוינות שהצרפתים לא מצאו להן תשובה ועלו ל-38:52. ארגנטינה כבר עלתה לפלוס 15, צרפת קצת הורידה ואחרי שלושה רבעים הראה לוח התוצאות 48:60.

רבע 4

הארגנטינאים ידעו שהם חייבים לשמור על ריכוז כדי לא לאבד את היתרון ולמרות שצרפת הורידה ל-63:55, הם לא נבהלו. לפטרוביטולה קלע שלשה, סקולה הוסיף לייאפ וההגנה כפתה על היריבה זריקות קשות. חטיפה ונקודות ממעבר הקפיצו את ארגנטינה ל-57:68 כשעל השעון פחות מ-4:30 דקות לסיום. סקולה הוסיף שתי שלשות לאחר מכן ואלו היו שני המסמרים האחרונים. 66:80 לארגנטינה בסיום.

שחקן נבחרת צרפת, ננדו דה קולו. רויטרס
דקות טובות, אבל לא מספיק. דה קולו/רויטרס
רודי גובר שחקן נבחרת צרפת עם אמאת אמבייה. רויטרס
הסתפק ב-3 נקודות בלבד. גובר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully