וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב ניצחה את שולה 77:89

12.9.2019 / 22:38

לאחר שפתחו את תקופת ההכנה עם שני הפסדים רצופים, השיגו הצהובים ניצחון שני רצוף בצרפת, במשחק בו כבר הגיע ההפרש ל-27 נקודות. הצהובים הציגו משחק התקפי קבוצתי ויפה, וולטרס (16 נק' ב-100 אחוז מכל הטווחים) ודורסי (13) בלטו, כספי הסתפק ב-2 בלבד

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. אתר רשמי
ממשיכים להוריד חלודה. בריאנט/אתר רשמי

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) ניצחון שני ברציפות במסע ההכנה שלה, כשגברה על שולה 77:89 במסגרת טורניר פרו-סטארס. הצהובים פתחו את ההכנות ל-2019/20 עם הפסד לפרטיזן בלגרד, לאחר מכן נכנעו גם לאנוויל אולם אז הגיע ניצחון על שטרסבורג אמש, ואחד קליל הערב. בנוסף לסקוטי ווילבקין שהשתתף באליפות העולם, חסר יאניס ספרופולוס גם את אותלו האנטר שקיבל מנוחה ואת ג'ון דיברתולומאו שלא היה כשיר ב-100 אחוז, אבל זה לא שינה. בשבת תפגוש האלופה הישראלית את לה מאן בגמר הטורניר.

לאחר רבע ראשון צמוד, פתחו הצהובים מבערים בשני וטסו ליתרון דו-ספרתי שרק הלך וצמח וכבר הגיע ל-27 בשלהי הרבע השלישי, לפני שהמארחת הצליחה להמתיק את הגלולה. תחילה היו אלה טיילר דורסי וטאריק בלאק שנתנו את הטון, לאחר מכן נייט וולטרס, ובהמשך גם שאר שחקני הרוטציה הורידו חלודה. לאחר שלא קלע מול שטרסבורג, קיבל הפעם עומרי כספי 17 דקות והשיב עם 2 נקודות בלבד.

קלעו למכבי תל אביב: נייט וולטרס 16 (4 מ-4 מהשדה, 7 מ-7 מהעונשין), טיילר דורסי 13 ו-6 ריבאונדים, ג'ייק כהן 10, טאריק בלאק 10, סנדי כהן 8, קווינסי אייסי 8, דני אבדיה 8, יובל זוסמן 7, אלייז'ה בריאנט 7, עומרי כספי 2. אנג'לו קלויארו שותף (8 דקות) ולא קלע.

ג'ייק כהן אמר בסיום: "עשינו התקדמות די גדולה היום, לשחק ככה יום אחרי יום. נכנסנו למשחק טוב, פתחנו פער די גדול, איבדנו קצת פוקוס בסיום, אבל בשביל זה המשחקים האלה משוחקים, ללמוד מהטעויות שזה לא יקרה לנו שוב. אנחנו צריכים להשתפר, עשינו צעד נוסף קדימה, יש לנו עוד דברים לתקן, אבל בשביל זה קדם העונה, לקחת צעד אחד קדימה בכל פעם".

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. אתר רשמי
פתח בחמישייה. אבדיה/אתר רשמי

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם נייט וולטרס, אלייז'ה בריאנט, דני אבדיה, קווינסי אייסי וטאריק בלאק, שקלע 7 מ-12 הנקודות הראשונות של הצהובים. טיילר דורסי קם מצוין מהספסל, צלף שתי שלשות ודאג שהרבע הראשון יסתיים ב-18:22 לאורחת.

רבע 2:

את הרבע השני פתחו הצהובים עם ריצת 0:6 בניצוחו של וולטרס, שקבע יתרון שיא עד אותו רגע - 18:29. גם סנדי כהן תרם לריצה, ההפרש צמח ל-30:45, ולחדרי ההלבשה ירדה מכבי תל אביב כשהיא מוליכה 37:51. וולטרס היה הקלע המוביל עם 12 נקודות ב-100 אחוז מכל הטווחים, דורסי הוסיף 11 ובלאק 7. עומרי כספי קלע 2 נקודות ב-7 דקות.

רבע 3:

המומנטום נותר בצד של מכבי תל אביב, וולטרס ואייסי קבעו 42:62 ואילצו את המארחת לקחת פסק זמן. זה לא ממש עזר לה. הפער צמח ל-46:70 ועם העליה לרבע האחרון עמד על 51:76 מוחץ.

רבע 4:

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, שחקני שולה ניצלו זאת כדי לנגוס בפער. זה נגמר ב-77:89 למכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

מחמאות לאבדיה, דורסי: "עדיף להתקל במכשולים עכשיו"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס. אתר רשמי
וולטרס פתח היטב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully