וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פתחה עונה, בית הלחמי: "המטרות? חושבים למעלה"

11.9.2019 / 19:04

האדומים ערכו יום פתוח לתקשורת. המאמן: "אנחנו עובדים על הכימיה והסגנון. יש לנו סגל ישראלי מצוין ושחקנים זרים טובים"

מתוך טויטר

בווידאו: החגיגות של נבחרת ארגנטינה בכדורסל

הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) את היום הפתוח שלה לתקשורת לקראת עונת 2019/20 באולם הדרייב אין. עד כה ניצחו השחקנים של אריאל בית הלחמי את שני משחקי ההכנה שלהם ובמועדון מקווים להמשיך את המומנטום לתוך גביע ווינר ופתיחת העונה שכבר נמצאת מעבר לפינה.

בסגל של הפועל תל אביב יש ארבעה זרים חדשים: דמטריוס טרידוול, שסובל מפציעה וייעדר בשבוע הקרוב, מלקולם גריפין, דזי רודריגס ורודני פרוויס. בגזרת הישראלים, רק הקפטן תומר גינת והגארד ים מדר המשיכו מהעונה שעברה. מי שעוד הגיעו לקבוצה הם חואקין שוכמן, אלישי כדיר, מייקל בריסקר והמתאזרח אייזיאה אייזנדורף.

מאמן נבחרת העתודה אריאל בית הלחמי. ברני ארדוב
חזר לדרייב אין. בית הלחמי/ברני ארדוב

"אני צריך קצת חופש. בשלוש השנים האחרונות אימנתי בנבחרות ישראל (עתודה ואולימפית). הרגשתי שאני צריך מנוחה מהנבחרות. מקווה שפסק הזמן הזה יהיה קצר ולא ארוך", אמר המאמן אריאל בית הלחמי, ששעתיים לפני המדיה דיי הודיע כי לא ימשיך בנבחרת העתודה, "קטונתי מלהמליץ על המחליף שלי בנבחרת העתודה. יש הרבה מאמנים טובים פנויים. כמו שאתם רואים את המינויים באיגוד, כולם טובים וגם מצליחים עם הנבחרות".

על התפקיד החדש אמר: "אני מאוד נרגש להגיע לפה. עבדנו מאוד קשה כדי להביא את השחקנים הנכונים ואנחנו עובדים על הכימיה והסגנון שלנו. אני חושב שהסגל הישראלי שלנו מצוין. יש לנו את השחקן הישראלי הכי טוב בליגה, תומר גינת, והצוות סביבו אחלה. גם הזרים טובים, אבל ייקח להם עוד קצת זמן - לחלקם זו הפעם הראשונה מחוץ לארצות הברית".

בית הלחמי הוסיף: "מוקדם לדבר על מטרות, אבל ברור שמועדון כמו הפועל תל אביב חושב למעלה. הכי חשוב שנגבש את הזהות שלנו ונמצא את הפוטנציאל של הכישרון שיש בסגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully