וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לאבדיה, דורסי: "עדיף להתקל במכשולים עכשיו"

12.9.2019 / 7:24

מכבי תל אביב רשמה ניצחון בכורה בהכנה, כשהישראלי הצעיר ואנג'לו קלויארו שינו את המשחק מהספסל. הגארד האמריקאי הצטיין, ספרופולוס: "לוקח בעיקר את השיפור בהגנה". כספי, דיברתולומאו והאנטר צפויים לשחק יותר נגד שולה (21:00)

מתוך טויטר

מכבי תל אביב רשמה אמש (רביעי) את ניצחון הבכורה שלה במסגרת ההכנה לעונת 2019/20 כשגברה 72:82 על שטרסבורג הצרפתית בטורניר פרוסטארס. הקבוצה של יאניס ספרופולוס רשמה מחצית שנייה טובה, בה קלעה 47 נקודות וספגה 34 בלבד, כשהיא מתגברת על מחצית ראשונה חלשה בה קלעה רק שלשה אחת מ-15 ניסיונות ורק 6 מ-14 מהעונשין.

הכוכב של הצהובים אמש היה טיילר דורסי שקלע 20 נקודות באחוזים טובים, כשחוץ ממנו בלטו שני הצעירים הישראלים - יובל זוסמן ודני אבדיה שקלעו 10 כל אחד. אבדיה, וגם אנג'לו קלויארו, רשמו מדד פלוס מינוס של 15, הגבוה ביותר בקבוצה, ובמכבי היו מרוצים מהיכולת שלהם, "שניהם הכניסו הרבה מאוד אנרגיות מהספסל ועזרו לשנות את ההתמודדות", אמרו בקבוצה אמש.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית, אתר רשמי
קיבל מחמאות על יכולתו. דני אבדיה/אתר רשמי, מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

"התמודדנו היום טוב יותר אחרי שני המשחקים הראשונים", אמר מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס בסיום והוסיף: "שיפרנו את המשחק שלנו במיוחד במחצית השנייה, היינו טובים יותר בהגנה ובהתקפה היינו נהדרים. קלענו הרבה נקודות במחצית השנייה אבל אני לוקח מהמשחק הזה בעיקר את השיפור בהגנה, השגנו הרבה חטיפות ויצאנו למתפרצות ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

טיילר דורסי הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב, היינו לנו מחצית ראשונה קשוחה, אבל שיפרנו את ההגנה שלנו בסיום. השגנו עצירות וענינו בהתקפת מעבר בצד השני. ההגנה ניצחה לנו את המשחק. אנחנו קבוצה חדשה, יש לנו עוד הרבה מה ללמוד ביחד. המשחקים האלו מכניסים אותנו לכושר ומכינים אותנו לדבר האמיתי. עדיף להיתקל במכשולים עכשיו לפני שהעונה מתחילה".

מי שלא קלע אמש הוא עומרי כספי ששיחק רק 7 דקות, מתוכן רק 2 דקות במחצית השנייה הטובה של הקבוצה. במועדון העריכו שכספי, כמו גם אות'לו האנטר וג'ון דיברתולומאו שכלל לא התלבשו למשחק אמש, ישחקו הערב (21:00) דקות משמעותיות נגד שולה, במשחק השני בטורניר.

שולה, שמודרכת על ידי המאמן הוותיק ארמן קונטר, מציגה סגל עם כמה פנים מוכרים ביניהם דוראנט סקוט, אקס הפועל תל אביב וגלבוע/גליל, מייקל סטוקטון, בנו של כוכב ה-NBA ג'ון סטוקטון, הגארד האמריקאי ממוצא סודני פיטר ג'וק והפורוורד מחוף השנהב ופסה פופאפנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully