וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל ירושלים ניצחה את ססארי 97:105 אחרי הארכה

הקבוצה של עודד קטש פתחה ברגל ימין את מסע ההכנה באיטליה. פלדין הוליך עם 21 נקודות, ג'ייקובן בראון בלט במאני טיים (18 נק')

שחקן הפועל ירושלים תמיר בלאט. אתר רשמי
ניצחון נאה. בלאט/אתר רשמי

הפועל ירושלים החלה הערב (שלישי) את מסע ההכנה שלה באיטליה, כשניצחה את ססארי 97:105 אחרי הארכה בניסוי כלים נוסף לקראת פתיחת עונת 2019/20. הקבוצה של עודד קטש כבר ניצחה את הפועל באר שבע ומכבי ראשון לציון בפתיחת תקופת ההכנה שלה, והפעם היא התגברה גם על אלופת היורופקאפ. בהמשך מסע ההכנה באיטליה יפגשו הירושלמים גם את חימקי מוסקבה ואולימפיה מילאנו או את ססארי פעם נוספת, כשבאופק, בעוד שבועיים, ממתין משחקם הראשון בגביע ווינר. מי שלא עמד לרשות קטש הוא טיישון תומאס, שמתח את שריר הירך האחורי בחימום המשחק וככל הנראה יקבל מספר ימי מנוחה.

עודד קטש פתח עם תמיר בלאט, טרנט לוקט, ג'יימס פלדין, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון, ראה את קבוצתו טסה ל-0:11 אך מסיימת את הרבע הראשון ביתרון מינימלי של 15:19. האדומים לא מצאו תשובות לדווין אוונס בצד השני, ולחדרי ההלבשה ירדה ססארי כשהיא מוליכה 41:45.

כמו בפתיחת המחצית הראשונה, כך גם בשנייה ירושלים התחילה מצוין וברחה ל-46:60. אלא שססארי שוב חזרה, עם ריצת 4:22 מוחצת משלה, שסידרה לה 64:70 עם העליה לרבע המכריע. ג'ייקובן בראון העניק לירושלמים 82:85, קרטיס ג'רלס השווה בשלשה דרמטית 7 שניות לסיום, ואז הוסיף החטאה מחוץ לקשת ממש על הבאזר. בהארכה הפגיזו האדומים לא פחות מ-20 נקודות בחמש דקות, בדרך לניצחון הנאה.

קלעו לירושלים: פלדין 21, בראון 18, קופשאס 12 (10 ריב'), זלמנסון ולוקט 11 כל אחד, קאזינס 9, טימור ולוי 7 כל אחד, בלאט 5, בריימו 4

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. אתר רשמי
ממשיכים להוריד חלודה. פלדין/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully