וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיבור עם לברון, דווייט הווארד החדש והציפיות: פרנק ווגל אופטימי

מאמן לוס אנג'לס לייקרס החדש לא חושש מהעבר המפוקפק של ג'יימס עם מאמניו, בונה על הסנטר ויודע: "יש סגל לאליפות, ייקח זמן להתחבר"

מתוך יוטיוב

בווידאו: לברון והחברים מתאמנים מוקדם יותר השבוע

קשה מאוד יהיה למצוא מאמן תחת לחץ גדול יותר מפרנק ווגל בעונת ה-NBA הבאה. אם לאמן את אחד המועדונים המפוארים בעולם לא הספיק, הרי שכעת צריך להוסיף למשוואה את לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, תשומת לב תקשורתית בלתי רגילה, ציפיות בשמים ועוזר מאמן דומיננטי ואהוב על ידי השחקנים (ג'ייסון קיד) שעשוי להחליפו בכל שלב, כך לפי הפרשנים.

ובכל זאת, ווגל לא חושש מהעונה הקרובה של לוס אנג'לס לייקרס. כשנשאל על מערכות היחסים המפוקפקות של קינג ג'יימס עם מאמני העבר שלו, השיב מאמנו הנוכחי: "אני רק יודע איך הוא איתי, לא מה שהיה בעבר. זה לא מדאיג אותי. אנקוט בגישה שלי וננסה לעבוד יחד כדי לעשות משהו מיוחד.

"מבחינת כישרון, הוא ואנתוני דייויס הם שניים מהשחקנים הכי טובים שאי פעם אאמן", הוסיף מאמן אינדיאנה ואורלנדו לשעבר. "זה כיף מאוד ומלהיב לחשוב על הדברים שאפשר לעשות, אבל יש גם הרבה אתגרים. נצטרך לשים אותם במקומות הנכונים כדי להצליח, ולגרום להם להרגיש טוב לגבי התפקידים שלהם. האם דייויס ישחק כסנטר? מבחינתי הוא אפקטיבי גם כ-4 וגם כ-5, אם חושבים על הפלייאוף זה כנראה לא הגיוני שישחק סנטר 82 משחקים, אבל הוא ישחק כסנטר בחלק מהעונה הסדירה".

מאמן לוס אנג'לס לייקרס פרנק ווגל עם אנתוני דייויס, רוב פלינקה. GettyImages
אף פעם לא אימן קבוצה שכזו. ווגל עם דייויס ופלינקה/GettyImages

על צירופו של דוויט הווארד, שחתם על רקע פציעתו של דמרכוס קאזינס, אמר ווגל: "הוא נלהב מההזדמנות הזו. זה מאוד שונה מהפעם הראשונה שהגיע, אז הוא היה כוכב-על עם כוכבי-על אחרים. הפעם הוא מגיע אחרי כמה קבוצות בהן לא ממש הצליח, הוא בשלב אחר של הקריירה והוא פשוט נרגש להיות חלק ממשהו ולעזור איך שרק יוכל. הוא יודע שעליו יהיה להיות שחקן משלים, ויש לו את היכולות להיות אחד הטובים בליגה מהבחינה הזאת".

לבסוף, על היריבות העירונית החדשה עם הקליפרס אמר המאמן: "זו קבוצה נהדרת עם מאמן מצוין והנהלה שעשתה עבודה טובה מאוד, אבל אנחנו נתמקד בעצמנו ולא נחשוב על מה שקורה מעבר לכביש. יש הרבה קבוצות שמסוגלות לסיים ראשונות במערב. אנשים קצת שוכחים מגולדן סטייט, שהיא עדיין קבוצה מצוינת, אבל נראה שהפעם המצב יותר מאוזן. יש לנו את הסגל לזכות באליפות, אבל ייקח זמן עד שהכל יתחבר ויהיו לנו בורות בדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully