וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס פקטור, המפתחות והחששות: נבחרת ארצות הברית מתכוננת לצרפת

ג'יילן בראון זוכה למחמאות, ההגנה תמשיך להכתיב אך בתקשורת טוענים: "הפעם הכישרון לבדו לא מספיק". האריס: "צרפת הכי דומה לנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הכוכבים הגדולים ביותר באליפות העולם

נבחרת ארצות הברית ממשיכה לעשות את שלה. אמש (שני) הביסה הפייבוריטית לזהב 73:89 ודילגה לרבע הגמר, שם האתגר יהפוך קשה עוד יותר בדמות מפגש עם נבחרת צרפת. על הדרך, דאגו גרג פופוביץ' ושחקניו להבטיח את הכרטיס לאולימפיאדה בקיץ הבא בלי שייאלצו לצלוח מוקדמות. "אנחנו מאושרים שהעפלנו לטוקיו", אמר המאמן. "עם השיטה החדשה במוקדמות, אתה לא רוצה לעשות את בכל פעם. זה מאוד מעייף".

למחמאות הגדולות ביותר זכה ג'יילן בראון, שהפך חשוב עוד יותר בשל הפציעה של חברו לבוסטון ג'ייסון טייטום. הגארד-פורוורד של הסלטיקס שיחק בארבע עמדות באליפות, כולל כסנטר, ומול ברזיל סיפק 11 נקודות, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות. "הוא שחקן חזק", החמיא פופוביץ'. "ביחס לגובה והחוזק שלו הוא נע היטב, הוא יכול לתפוס ולקלוע, לחדור, והוא לא אנוכי. הוא שחקן מגוון שנתן לנו דקות טובות בשני צדי הפרקט". בשלב הבתים השני, כך מתברר, ניצחו האמריקאים את היריבות בהפרש של 34 נקודות כשבראון היה על הפרקט.

טייטום, ששוב נאלץ לצפות מהצד בחבריו בשל הפציעה בקרסול, נמצא בספק גם לרבע הגמר. "אני מקווה שאוכל לשחק", אמר.

שחקן נבחרת ארצות הברית ג'יילן בראון. AP
אקס פקטור. ג'יילן בראון/AP

המנהיג של הנבחרת קמבה ווקר טען: "כרגע אנחנו ממש סומכים על ההגנה שלנו ואני מקווה שנמשיך ככה. כל עוד נשיג עצירות, יהיה בסדר. אנחנו מתחילים להבין אחד את השני, היריבות חזקות מאוד".

כריס מידלטון אמר על המפגש עם הצרפתים: "אני רק יודע שזו נבחרת מצוינת, עוד לא ראינו אותם הרבה. עדיין יש לנו עוד דרך ארוכה כדי להשיג את מדליית הזהב".

ג'ו האריס, ששוב תרם את שלו עם שמונה נקודות והפלוס מינוס השני בטיבו בנבחרת (+16), הוסיף: "אנחנו מתחילים להכיר אחד את השני טוב יותר ורואים את זה מדי משחק, הכדור זז מהר בהתקפה ואנחנו מקריבים אחד בשביל השני בהגנה". על היריבה בשלב הבא אמר: "יש להם שחקנים שיכולים ליצור לעצמם, קלעים, גם נאנדו דה קולו ברמת NBA. יש שם הרבה שחקנים טובים, הרבה כישרון בסגל. אני חושב שמכל הנבחרות, היא הכי דומה לנו".

"ארצות הברית חיזקה את הברגים בשלב הבתים השני", נכתב ב-The Ringer. "אבל בניגוד לנבחרות אמריקאיות קודמות, לזו יש חולשות שקשה להשכיח עם כישרון טהור. לברון או דוראנט לא יגיעו פתאום, כל מה שאפשר לעשות זה להמשיך לשייף את ההגנה האיזורית, לדאוג שג'ייסון טייטום יחזור בריא ולקוות שעם הגב אל הקיר, הם יקבלו תצוגה התקפית גדולה מקמבה ווקר או דונובן מיטשל. החדשות הרעות הן שארצות הברית כבר לא בלתי מנוצחת. הטובות? גם יתר הנבחרות".

אצל היריבה מבינים, כמובן, את גודל האתגר, ובו בזמן לא נרתעים ממנו. "מצפה לנו משחק מול הנבחרת החזקה בטורניר, אבל עוד שיוכח אחרת, אנחנו עדיין בחיים", גרס המאמן ונסן קולה. "ניתן את כל מה שיש לנו כיצד לעשות את הבלתי ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully