וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננו גינזבורג ממשיך לחלום: "זה מדהים, לא האמנו שזה יכול לקרות"

מאמן נבחרת צ'כיה חגג את ההעפלה המופלאה לרבע גמר המונדובאסקט: "השחקנים נלחמו כמו אריות". פומפרלה: "עדיין לא מאמינים"

עריכת וידאו: מתן חדד

המונדובאסקט החלומי של נבחרת צ'כיה נמשך, עם הפסד שכל כולו ניצחון. על אף שנכנעו ליוון, העפילו רונן גינזבורג ושחקניו לרבע הגמר, שם יפגשו את אוסטרליה. ללא יאן וסלי, אחד משני הכוכבים הגדולים של הנבחרת, וגם בלי בלייק שילב הפצוע, המשיכו הצ'כים להציג משחק קבוצתי נהדר ועמדו במשימה: אם להפסיד, אז בפחות מ-12 הפרש ליוונים המאכזבים, וזה בדיוק מה שקרה.

"זה מדהים", התמוגג גינזבורג, שהוליך את נבחרתו לרבע גמר ראשון מאז 1982, אולי בדרך להישג הגדול ביותר בתולדות הכדורסל הצ'כי (ב-1970 סיימו במקום השישי). "לא האמנו שזה יכול לקרות. אני רוצה להודות לשחקנים שלי ולכל הצוות. הם עושים עבודה נפלאה מדי משחק, בדרך כלל אנחנו משחקים מול נבחרות עדיפות עלינו, היום פגשנו נבחרת מצוינת אבל אני מאמין בשחקנים שלי, הם נלחמו כמו אריות. אני גאה ומעריך שכולם יזכרו את זה עוד הרבה זמן".

מאמן נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג. AP
הישג שלא יישכח עוד זמן רב. גינזבורג/AP

"אני גאה בנבחרת הזאת", הוסיף הכוכב הגדול תומאס סטוראנסקי. "זה היה המשחק הכי פיזי שהיה לנו עד כה, אבל שוב הוכחנו כמה ביטחון יש לנו. קיבלנו הרבה אנרגיה מהקהל". על העבירה החמישית המפוקפקת שקיבל יאניס אנטטוקומפו אמר הכוכב הצ'כי: "הרבה שריקות היו יכולות להישרק לכל אחד מהצדדים. הוא נאלץ להתמודד עם משחק אחר מאשר ה-NBA, לא יצא לו לשחק הרבה באירופה. הקפנו אותו עם הרבה שחקנים בצבע והצלחנו להרגיז אותו".

פאבל פומפרלה הוסיף: "אנחנו עדיין לא מאמינים. התחושות מדהימות. לא נגיע לרבע הגמר כדי להרים ידיים, נילחם והכל יכול לקרות כאן, בסין". חברו אונרז' באלבין סיכם: "זה הפסד מתוק. כתבנו פרק בהיסטוריה של הכדורסל הצ'כי. יאניס שחקן קטלני, אבל חוקי פיב"א יכולים לעצור אותו".

עוד בוואלה!

רבע גמר המונדובאסקט: צ'כיה הדיחה את יוון, ארה"ב תפגוש את צרפת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully