וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: ספרד הדהימה את סרביה, שתפגוש את ארגנטינה ברבע הגמר

הסרבים הפסידו במפתיע 81:69 והעונש יהיה מפגש מול הארגנטינאים החזקים בשלישי. הלה רוחה מול פולין. ניגריה ואיראן באולימפיאדה

עריכת וידאו: מתן חדד

אליפות העולם בכדורסל מתקרבת לשלבי הנוקאאוט והיום (ראשון) התקיים המחזור השני והאחרון בבתים ט' ו-י' ובו נפלה הפתעה גדולה. סרביה האימתנית הפסידה לספרד והעונש יהיה מפגש מול ארגנטינה ברבע הגמר. הבונוס של הספרדים על הניצחון הזה יהיה מפגש מול פולין החלשה יותר ברבע. המאוכזבת הגדולה של היום האחרון היא סין המארחת שהפסידה לניגריה והמשמעות: הניגרים יהיו באולימפיאדה יחד עם איראן שניצחה את הפיליפינים. סין בחוץ.

אדם וואשינסקי נבחרת פולין. רויטרס
אולי היה עדיף להפסיד? אדם וואשינסקי מפולין/רויטרס

בית ט'

טבלת הבית:

1. ארגנטינה, 0:5
2. פולין, 1:4
-
3. רוסיה, 2:3
4. ונצואלה, 3:2

פולין - ארגנטינה 91:65

שתי הנבחרות הגיעו למפגש הזה במאזן מושלם, אבל אחריו היתה רק מנצחת אחת, ועוד איזה מנצחת. ריצת 2:24 ברבע השלישי הותירה את הפולנים הרחק מאחור וקבעה: ארגנטינה מסיימת בראש הבית ותפגוש ברבע הגמר את המפסידה במשחק המקביל בין ספרד לצרפת.

לואיס סקולה בלט מעל כולם בארגנטינה עם 21 נקודות. מרכוס דלה תרם 12 ופקונדו קמפאצו הספיק ב-7 נקודות ו-6 אסיסטים, אבל סיפור המשחק הזה היה ההגנה. הארגנטינאים גרמו לפולנים לאבד 23 כדורים וזה היה בעוכריהם. איי ג'יי סלאוטר קלע 16 לפולנים.

ונצואלה - רוסיה 69:60

עוד בוואלה!

ארה"ב הביסה את יוון ויאניס 53:69

לכתבה המלאה
סרחיו יול מארק גאסול ספרד. רויטרס
איזה ניצחון ענק. סרחיו יוי חוגג עם החבר'ה/רויטרס

בית י'

טבלת הבית:

1. ספרד 0:5
2. סרביה 1:4
-
3. איטליה, 2:3
4. פורטו ריקו 3:2

ספרד - סרביה 69:81

וואו, איזו הפתעה. נבחרת סרביה דרסה בטורניר הזה את יריבותיה בהפרש ממוצע של 40 נקודות והגיעה למשחק הזה כפייבוריטית ברורה גם מול הספרדים. השתיים ידעו במהלך המשחק שארגנטינה הביסה את פולין והעונש על הפסד יהיה מפגש מול הדרום אמריקאים החזקים ברבע הגמר. אלא שבמשחק הזה היתה רק קבוצה אחת וקוראים לה ספרד. אחרי רבע ראשון בשליטת הסרבים, הלה רוחה התפוצצו עם 17:32 ונטלו את ההובלה עד סוף המשחק מבלי שהסרבים מצליחים להתקרב אליהם.

ריקי רוביו המצוין הוביל עם 19 נקודות את הספרדים, שיפגשו את פולין ברבע הגמר. ויקטור קלאבר הוסיף 14 ומארק גאסול תרם 11, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בוגדן בוגדנוביץ' התפוצץ מנגד עם 26 נקודות, אבל חבריו היו חלשים. אפילו ניקולה יוקיץ' הגדול נעצר על 6 נקודות ואסיסט אחד בלבד, לפני שהורחק בהחלטה שנויה במחלוקת ברבע השלישי אחרי שזעם על השופטים בעקבות כך שלא נשרקה לטובתו עבירה. מלבד בוגדנוביץ', אך שחקן אחר בסרביה לא קולע בדו ספרתי. העונש יהיה מפגש מול ארגנטינה ברבע ואל תתפלאו עם סקולה וחבריו גם ינצחו וידיחו את הסרבים.

פורטו ריקו - איטליה 94:89

ניקולה יוקיץ'. רויטרס
הורחק בהחלטה שנויה במחלוקת. ניקולה יוקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully