וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובלק מחכה לזהבי: "אם העלמנו את לבנדובסקי, נעלים כל אחד"

אחרי תצוגה הגנתית מרשימה ב-0:2 על פולין, הסלובנים מתכוננים למפגש עם מלך שערי המוקדמות בשני. שוער אתלטיקו: "עם הגנה כזו גם השחקן הטוב בעולם יתקשה". המאמן מתיאז' קק: "חובה לנצח"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור החמישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2020 הסתיים אמש (שישי) עם בשורות רעות לנבחרת ישראל. שתיים מהיריבות העיקריות על המקום השני בבית, אוסטריה וסלובניה, רשמו ניצחונות מרשימים. המרשים מביניהם היה ה-0:2 של סלובניה על מוליכת הבית פולין, שהוריד את הנבחרת של אנדי הרצוג עד למקום הרביעי בבית - שלושה ימים בלבד לפני שתתארח גם היא בלובליאנה.

בסיום המשחק ניסו לשמור בסלובניה על פרופורציות, והמאמן מתיאז' קק אמר ש"אם לא ננצח את ישראל ביום שני, אז לא השגנו שום דבר בעצם". קק החמיא לשחקנים ואמר ש"כשאתה מנצח את מוליכת הבית בצורה כזו, זה אומר משהו על היכולות שלך. הניצחון הזה ייתן לנו דחיפה גדולה בהמשך, אין ספק. מצד שני, אסור לנו להיות טיפשים ולטפוח לעצמנו על השכם יותר מדי. עדיין לא עשינו כלום".

שחקני נבחרת סלובניה חוגגים. AP
בסלובניה דורשים: אל תיכנסו לאופוריה/AP

מה שהפתיע עוד יותר במשחק מלבד התוצאה היתה העבודה המעטה שנותרה ליאן אובלק בין הקורות. לפני המשחק חששו הסלובנים מחלוצי פולין, רוברט לבנדובסקי בראשם, אולם בסופו של דבר הם סיכנו מעט מאוד את השער - מה שמבחינת אובלק מוסיף המון ביטחון לקראת המפגש ביום שני עם מלך שערי המוקדמות, ערן זהבי.

"אם הצלחנו להעלים חלוץ ברמה של לבנדובסקי, אפשר להעלים כל אחד", אמר שוער אתלטיקו מדריד כשנשאל על הדו-קרב עם זהבי. "אפשר לעצור כל שחקן, אפילו את השחקן הכי טוב בעולם, עם מאמץ קבוצתי כמו שעשינו היום. החלוצים הפולנים מצוינים, אבל כולם - מהבלמים ועד החלוצים - עזרו בהגנה כדי לעצו אותם. כשאין מרחב פעולה, גם השחקן הכי טוב בעולם יתקשה".

לקראת המשחק מול ישראל אמר אובלק: "אם נבוא באותה גישה כמו שבאנו הערב, אין לנו שום סיבה לחשוש. צריך לשאוף לתוצאה דומה. אם לא ננצח את ישראל, הניצחון על פולין יהיה חסר משמעות.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי נגד סלובניה. יוסי ציפקיס
יצליח היכן שלבנדובסקי נכשל? זהבי מול סלובניה במפגש בישראל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully