וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובניה רוצה תיקו בין ישראל לצפון מקדוניה: "הכי טוב בשבילנו"

המאבק על המקום השני בבית ז' מתחיל להתחמם. במדינה הבלקנית מתרגשים לקראת פולין וישראל, מרטין מילץ שוחרר בגלל פציעה

צילום: בני ויינר. עריכת וידאו: ליר פליישר

בסלובניה יעקבו הערב (חמישי, 21:45, כאן11) בדריכות אחרי המשחק בין נבחרות ישראל וצפון מקדוניה. הסלובנים רואים בשתי הנבחרות הללו, כמו גם באוסטריה, יריבות שלהם על המקום השני בבית ז' במוקדמות יורו 2020 ובתקשורת המקומית נכתב היום ש"ברור שעדיין מוקדם בשביל חישובים, אבל נראה שהתוצאה הטובה ביותר בשבילנו באצטדיון טרנר תהיה תיקו".

סלובניה תארח את ישראל ביום שני, אבל לפני כן מצפה לה מחר (21:45) משחק בית קשה נגד מוליכת הבית, פולין. במדינה הקטנה קיימת התרגשות גדולה לקראת ההתמודדות וכל הכרטיסים נמכרו. כ-2,000 אוהדים פולנים יגיעו למשחק בלובליאנה ו-14 אלף הנוספים יהיו סלובנים. זו הפעם הראשונה אחרי למעלה מארבע שנים (יוני 2015 נגד אנגליה), בה האצטדיון הוא סולד אאוט.

המאמן מתיאז' קק מעט מודאג מכך שבין המשחקים נגד פולין וישראל יחלפו רק 72 שעות, בעוד השחקנים של אנדי הרצוג "הרוויחו" יום נוסף של מנוחה מפני שהם ישחקו כבר הערב.

המאמן הסלובני נאלץ לשחרר מהסגל את מרטין מילץ הפצוע ונותר עם מגן ימני אחד בלבד: פטאר סטויאנוביץ'. אנדרז' סטרונה לא הוזמן בגלל שהוא נותר ללא קבוצה ובסלובניה מקווים מאוד שסטויאנוביץ' לא יפצע בעצמו, דבר שיגרום לבעיה אמיתית בעמדה הזו לקראת המשחק נגד ישראל ביום שני.

מאמן נבחרת סלובניה, מתיאז' קק. GettyImages
נותר עם מגן ימני אחד בלבד . קק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully