וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס: "רציתי לזכות עם יונייטד בהכל, ואני לא מתחרט"

הצ'יליאני מסכם תקופה באולד טראפורד: "הייתי שמח במנצ'סטר, אבל תמיד אמרתי לחבריי שאני רוצה לשחק. אם יתנו לי לשחק, אני אעשה את המיטב"

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

בווידאו: אלכסיס סאנצ'ס באינטר מילאן

אחרי שעבר לאינטר בהשאלה לעונה אחת ונחשב באנגליה לאחד הפלופים הגדולים ביותר של מנצ'סטר יונייטד, אלכסיס סאנצ'ס מספר לרשת BBC שהוא דווקא לא מתחרט על הזמן באולד טראפורד, וכי דקות המשחק המועטות שקיבל מנעו ממנו להצליח במדי השדים האדומים.

הצ'ילאיני היה למרוויח הגדול ביותר במדי מנצ'סטר יונייטד והגיע עם הרבה ציפיות מארסנל בינואר 2018, אבל הצליח להבקיע רק חמישה שערים ב-45 משחקים, הרבה מתחת למה שרצו לראות באולד טראפורד. אלכסיס הגיע כדי להחזיר את השדים האדומים למירוץ על האליפות, אך במקום בילה הרבה זמן על ספסל המחליפים.

אלכסיס סאנצ'ס סחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רצה לזכות עם מנצ'סטר בהכל. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

"אני מאד שמח שהצטרפתי למנצ'סטר יונייטד, תמיד אמרתי זאת", אמר השחקן. "זה מועדון שזכה בכל התארים. היה לי גם טוב בארסנל, אבל הרגשתי שבאותה התקופה שמנצ'סטר קנו שחקנים כדי לזכות בתארים וכדי להתקדם וזה היה מרגש. רציתי לזכות איתם בהכל, ואני לא מתחרט".

למרות המילים החמות, מערכת היחסים בין אלכסיס לצוות המקצועי היו רעועים, והגיעו לשפל בעונה שחלפה, במסגרתה הבקיע רק שני שערי ליגה ב-27 הופעות, וחלה ירידה ניכרת בכושרו. לשם השוואה, כאשר שיחק בארסנל הבקיע הצ'יליאני 80 שערים ב-166 משחקים, ואף היה מועמד להיות שחקן השנה בליגה האנגלית ב- 2017.

בקיץ האחרון במדי נבחרת צ'ילה הרשים בקופה אמריקה עם שני שערים בחצי הגמר: "אני חושב שאני שמח כשאני לובש את מדי הנבחרת", אמר סאנצ'ס. "הייתי שמח במנצ'סטר, אבל תמיד אמרתי לחבריי שאני רוצה לשחק. אם יתנו לי לשחק, אני אעשה את המיטב".

אלכסיס סאנצ'ס שחקן נבחרת צ'ילה. GettyImages
שמח במדי הנבחרת. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

אלכסיס פתח בהרכב השדים האדומים ב-31 משחקים מתוך 77 אפשריים, והשלים 90 דקות רק ב-13 מהם: "לפעמים שיחקתי 60 דקות, ומשחק לאחר מכן לא שותפתי כלל, ולא הבנתי למה. הייתי גם מוכן לשחק אחרי הקופה אמריקה, הרגשתי טוב, אבל לא קיבלתי הזדמנות במשחקי הקדם עונה ובקבוצה אמרו שאני פצוע. תשאלו את המאמן למה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully