וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר: איקרדי ונבאס חתמו בפ.ס.ז', רביץ' במילאן, פלקאו בגלאטסראיי

ריאל קיבלה את אראולה בעסקת השוערים, איקרדי הגיע בהשאלה מאינטר. רביץ' במילאן, צ'יצ'ריטו על העמדה של דאבור בסביליה, שיק בלייפציג, מחיטריאן וקאליניץ' ברומא. עסקאות היום האחרון

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

ספרד

* ריאל מדריד שאלה את השוער אלפונס אראולה לעונה אחת מפריס סן ז'רמן. שוער נבחרת צרפת בן ה-26, שכבר שיחק בלה ליגה במדי ויאריאל, תפס את מקומו של קיילור נבאס שנמכר לפ.ס.ז'.

* עכשיו זה רשמי: לצערו של מונס דאבור, סביליה הודיעה על רכישתו של צ'יצ'ריטו מווסטהאם תמורת 8 מיליון יורו. חלוץ נבחרת מקסיקו חתם לשלוש שנים.

* עוד החתמה של סביליה: יאסין בונו, שוער נבחרת מרוקו בן ה-28, הצטרף כמושאל מג'ירונה ויהיה שוער המשנה לאחר עזיבתו של סרחיו ריקו.

* תיירי קורייה, מגן ספורטיג ליסבון בן ה-20, נרכש על ידי ולנסיה ב-12 מיליון יורו וחתם לחמש שנים. סעיף השחרור: 100 מיליון יורו.

* לבנטה החתימה לארבע שנים את הבלם רובר פייר (24) מדפורטיבו לה קורוניה, שלא קיבלה עבורו דמי העברה אלא רק אחוזים ממכירה עתידית.

* סלטה ויגו שאלה שוב את הקשר ראפיניה (26) מברצלונה, שלא הסכימה למכור אותו לוולנסיה או לליגה האיטלקית. ראפיניה כבר שיחק בסלטה ב-2013/14. עוד לפני המעבר, ראפיניה האריך את החוזה שלו בברצלונה עד 2021.

* אחרי שש שנים בארסנל, נאצ'ו מונריאל בן ה-33 מצא תחנה חדשה, כשחתם בריאל סוסיאדד - תחנתו השלישית בקריירה בליגה הספרדית, לאחר ששיחק גם באוסאסונה ובמלאגה.

* ליסנדרו מגאז'ן, הבלם הארגנטינאי בן ה-25 שהצטרף לאייאקס בינואר האחרון ולא התאקלם, יצא לשנת השאלה באלאבס.

* ג'ייסון, שחקן הכנף בן ה-25 ששיחק בלבנטה בעונות האחרונות וחתם לפני כחודשיים בוולנסיה, הושאל לחטאפה עד לסיום העונה. הקבוצה שסיימה חמישית בעונה שעברה שאלה גם את קנדי הברזילאי מצ'לסי (23).

* המגן הגנאי באבה רחמן (25) חתם לעונה במאיורקה כמושאל מצ'לסי. גם השוער פבריסיו (31) הצטרף לקבוצה כמושאל מפולהאם.

* אלמריה מהליגה השנייה שברה את שיא ההעברות שלה עם רכישת ארווין אפיה בן ה-18 מנוטינגהאם פורסט בסכום של 8.2 מיליון יורו. המהלך התאפשר לאחר שהמועדון נרכש על ידי איש העסקים הסעודי טורקי אל שייח'.

* דפורטיבו לה קורוניה מהליגה השנייה צירפה את שני הצעירים של אתלטיקו מדריד, הבלם פרנסיסקו מונטרו והחלוץ ויקטור מוייחו בהשאלה עד סוף העונה. מונטרו חתם לפני כן על חוזה חדש עד 2024.

* הקשר ההתקפי ג'ונתן ויירה (29) חזר ללאס פלמאס מהליגה השנייה כמושאל מקבוצת בייג'ינג גואן הסינית.

איטליה

* נאפולי הודיעה על החתמתו של החלוץ הוותיק פרננדו יורנטה, שסיים את חוזהו בטוטנהאם בסוף העונה שעברה. הבאסקי בן ה-34 חוזר לאיטליה, אחרי שכבר שיחק ביובנטוס בשנים 2013-2015.

* אנטה רביץ' הקרואטי עבר מאיינטרכט פרנקפורט למילאן בהשאלה לעונה תמורת 6 מיליון יורו, עם אופציה לרכישה ב-30 מיליון יורו. כחלק מהעסקה, חלוץ הרוסונרי אנדרה סילבה הושאל אל הנשרים לעונה הקרובה.

* החלוץ הקרואטי ניקולה קאליניץ' (31) חתם ברומא כמושאל מאתלטיקו מדריד, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות.

* גם הנריך מחיטריאן, קשר נבחרת ארמניה בן ה-30, חתם ברומא לעונה אחת כמושאל, ללא אופציית רכישה מארסנל שתקבל 3 מיליון יורו עבור שנת ההשאלה.

* פיורנטינה שילמה 14 מיליון יורו לפלומיננזה כדי לרכוש את החלוץ פדרו בן ה-22 שחתם על חוזה ארוך טווח. פיורנטינה גם הוציאה חצי מיליון יורו על החלוץ האנגלי בובי דאנקן (18), אחיינו של סטיבן ג'רארד, שעזב את ליברפול בטונים צורמים.

* הבלם הדני סימון קיאר (30) חתם לעונה אחת באטאלנטה כמושאל מסביליה וישחק עם הקבוצה בליגת האלופות. הוא תפס את מקומו של מרטין שקרטל, שעזב בסערה אחרי כמה שבועות בלבד, והפך לשחקן השלישי שמגיע בקיץ מסביליה, אחרי לואיס מוריאל וגילרמה אראנה.

* מתאו דרמיאן בן ה-29, עזב את מנצ'סטר יונייטד אחרי ארבע שנים וחתם בפארמה, ששילמה לשדים האדומים 1.5 מיליון יורו. בשתי העונות האחרונות רשם המגן האיטלקי 14 הופעות ליגה בלבד.

* ולאד קיריקש בן ה-29 עבר בהשאלה מנאפולי לססואולו. הרומני רשם 10 הופעות ליגה בלבד בשתי העונות האחרונות.

* אמיליאנו ריגוני, קשרה הארגנטינאי של זניט סנט פטרסבורג ששיחק כמושאל באטאלנטה, יחזור לסרייה A כמושאל, הפעם אצל סמפדוריה. גם השוער אנדראה סקולין (29) הגיע כמושאל מקייבו.

* ספאל שאלה מסמפדוריה את המגן הימני יאקופו סאלה (27) לעונה אחת עם אופציה לרכישה.

* סטפנו אוקאקה, חלוצה בן ה-30 של ווטפורד, חזר לאיטליה עם חוזה לשלוש שנים באודינזה.

* סמיר אויקאני, שוער נבחרת קוסובו בן ה-31, חתם לעונה אחת בטורינו אחרי שהיה שחקן חופשי מאז שחרורו מריזספור הטורקית.

* ורונה החתימה על חוזה לשנתיים את המגן הימני הברזילאי ווסלי בן ה-19, המגיע מפלמנגו. החלוץ הפולני מריוש סטפינסקי (24) הגיע גם הוא מקייבו וחתם לחמש שנים.

* גנואה רכשה את המגן הימני פטר אנקרסן (29) מקופנהאגן, כשסכום ההעברה לא פורסם.

* מי שעזב הוא המגן/קשר רומולו בן ה-32, שהושאל לעולה החדשה ברשיה.

* הבלם הצרפתי תומא הרטו (31) שהתיר את חוזהו באנקרגוצ'ו הטורקית והוזכר כמועמד גם למכבי חיפה, חתם לעונה בסלרנטינה מהליגה השנייה.

גרמניה

* מריוס וולף, 24, חלוצה של בורוסיה דורטמונד, הושאל לעונה אחת להרטה ברלין.

* חלוץ הופנהיים וינצ'נזו גריפו נמכר לפרייבורג, אליה הושאל בחצי העונה החולפת וכבש 6 שערים ב-16 הופעות במדיה. גריפו חוזר לקבוצה מהיער השחור אחרי ששיחק שם בין 2017-2015 ולאחר מכן עבר לבורוסיה מנשנגלדבאך וכאמור גם להופנהיים.

* חלוץ רומא פטריק שיק, שהוזכר כמועמד לבורוסיה דורטמונד במהלך הקיץ, חתם בר.ב. לייפציג. החלוץ הצ'כי בן ה-23 הושאל לעונה עם אופציה לרכישה.

* לאונרדו ביטנקורט, קשרה בן ה-25 של הופנהיים, עבר בהשאלה לוורדר ברמן.

* אנטה רביץ' הקרואטי עובר מאיינטרכט פרנקפורט למילאן בהשאלה לעונה עם אופציה לרכישה ב-30 מיליון יורו. כחלק מהעסקה, חלוץ הרוסונרי אנדרה סילבה הושאל אל הנשרים לעונה הקרובה.

* המבורג מהליגה השנייה שאלה מוורדר ברמן את שחקן ההתקפה האוסטרי מרטין הרניק (32) לעונה אחת.

צרפת

* ההעברה הגדולה של היום האחרון: החלוץ הארגנטינאי מאורו איקרדי (26) חתם על החוזה בפריס סן ז'רמן, שצירפה אותו בהשאלה מאינטר עם אופציית רכישה בקיץ הבא ב-70 מיליון יורו. לפני כן הוא חתם על חוזה חדש באינטר עד 2022.

* קיילור נבאס (32) חתם לארבע שנים בפריס סן ז'רמן שרכשה אותו ב-13.5 מיליון יורו מריאל מדריד. תמורת השוער הקוסטה ריקני, ריאל קיבלה את אלפונס אראולה הצרפתי בהשאלה לעונה אחת.

* ראן שברה את שיא המועדון עם רכישתו של ראפיניה, שחקן הכנף הברזילאי בן ה-22 של ספורטינג ליסבון, בסכום של 20 מיליון יורו. השחקן חתם על חוזה ארוך טווח וייכנס לנעליו של איסמעילה סאר שנמכר במהלך הקיץ לווטפורד. ראן שילמה גם 3.5 מיליון יורו לשטרסבורג עבור הקשר ז'ונאס מרטן (29) שחתם על חוזה לשלוש שנים.

* שטרסבורג החתימה במקומו את סאנין פרצ'יץ' (25) לשלוש שנים, אחרי ששיחק אצלה כמושאל מלבנטה מאז ינואר.

* ניס המשיכה במסע הרכש שלה והפעם שילמה 4 מיליון יורו לקבוצת פראדו על הכישרון האלג'יראי הישאם בודאווי (19).

* נאנט שילמה 6.5 מיליון יורו (שיכולים להגיע גם ל-8 מיליון) על לודוביק בלאס, קשר נבחרת צרפת הצעירה, 21, שחתם על חוזה לארבע שנים אחרי ששיחק בגנגאן שירדה ליגה.

* אמיין צירפה את הבלם הוותיק אורלן שג'ו, שחוזר לצרפת אחרי שש שנים בטורקיה. הקמרוני בן ה-34 שיחק בעונה שעברה כמושאל מבשקשהיר לבורסאספור.

* אחרי שהבין שהוא לא בתוכניות של דיז'ון, שחקן ההתקפה בנז'מן ז'אנו (27) ירד לליגה השנייה וחתם לארבע שנים בקון.

טורקיה

* החלוץ הקולומביאני רדאמל פלקאו (33) חתם לשלוש שנים בגלאטסראיי וירוויח 5 מיליון יורו לעונה. הוא עזב את מונאקו אחרי שש שנים ו-83 שערים (מקום רביעי בכל הזמנים).

* גלאטסראיי הודיעה לפני כן על שאילתו של פלורין אנדונה מברייטון עד סוף העונה. החלוץ הרומני הספיק לרשום העונה שלוש הופעות פרמיירליג וגם לכבוש שער אחד ולספוג כרטיס אדום. גם הקשר מריו למינה הגיע בהשאלה מסאות'המפטון.

* קשר מארסיי לואיז גוסטבו נמכר לפנרבחצ'ה תמורת 6 מיליון יורו. הקשר בן ה-32 מגיע לטורקיה אחרי ששיחק בהופנהיים, באיירן מינכן, וולפסבורג ומארסיי.

* בשיקטאש החתימה את שחקן הכנף עבדולאי דיאבי (28) לעונה אחת כמושאל מספורטינג ליסבון.

* שחקן ההתקפה האיטלקי סטפנו נאפולאוני (33) הושאל מאיסטנבול בשאקשהיר לגוזטפה.

ליגות נוספות

* סלטיק החתימה לארבע שנים את המגן השמאלי גרג טיילור (21) שנרכש מקילמנרוק תמורת סכום שלא פורסם.

* פיינורד רכשה את הבלם הארגנטינאי מרקו סנסי (22) מסן לורנסו בסכום של 7 מיליון יורו והחתימה אותו עד 2023.

* אנטוורפן ביצעה ארבע החתמות ביום האחרון: סטיבן דפור (31), קשר נבחרת בלגיה לשעבר, חתם לעונה אחת אחרי שלוש עונות בברנלי ואליו הצטרפו גם הבלם ההולנדי ווסלי הוד (25) כמושאל מסאות'המפטון, הקיצוני מנואל בנסון (22) עם חוזה לארבע שנים והחלוץ זינו גאנו (25) בהשאלה מגנק.

* ויאצ'סלב קרבאייב נמכר מוויטסה לזניט סנט פטרסבורג תמורת 8 מיליון יורו. המגן הימני הרוסי בן ה-24, שגדל בצסק"א מוסקבה וממנה עזב לסלביה פראג ולוויטסה, חוזר לליגה הרוסית.

* הירנביין צירפה בהשאלה את דואן ואן האו בן ה-20, שחקן נבחרת וייטנאם שיהיה הראשון ממדינתו שישחק בליגה ההולנדית.

* קלאב ברוז' שאלה מגלאטסראיי את החלוץ הסנגלי אמבאיי דיאן (27), מלך שערי הליגה הטורקית בעונה הקודמת, ורכשה מבאזל תמורת 2.4 מיליון יורו את הבלם הקולומביאני אדר בלאנטה (26).

* אופן הבלגית צירפה בהשאלה מווטפורד את אדלברטו פניארנדה, שחקן ההתקפה בן ה-22 של נבחרת ונצואלה. גם ג'ונתן בולינגי (25) הגיע בהשאלה מאנטוורפן.

* במקום בלאנטה שנמכר כאמור לברוז', באזל החתימה את הבלם השבדי אמיל ברגסטרום (26) כמושאל מאוטרכט.

* החלוץ סיידו דומביה חתם בפ.צ סיון השוויצרית אחרי עונה בג'ירונה. מדובר בקבוצתו ה-14 בקריירה והשנייה בשוויץ. מאז ה-17 ביוני 2017, כבש דומביה שלושה שערים ליגה בלבד.

* הקשר הפורטוגלי, מנואל פרננדס, נשאר ברוסיה, אחרי שחתם בקרסנודאר. הקשר בן ה-33 שיחק ב-5 העונות האחרונות בלוקומוטיב מוסקבה.

* לוקאס פיאזון, הקשר הברזילאי שנחשב פעם להבטחה גדולה בצ'לסי, יצא להשאלה שמינית מאז 2012, כשהפעם הושאל לריו אבה הפורטוגלית.

* היידוק ספליט הקרואטית החזירה את הקשר פיליפ ברדאריץ' (27) שגדל אצלה ושיחק בעונה שעברה בקליארי. הוא חתם לעונה אחת כמושאל מהקבוצה מסרדיניה.

* אוסייק הקרואטית החתימה את ג'רי אמבקוגו, החלוץ הניגרי-איטלקי בן ה-26 שמגיע בהעברה חופשית מפאדובה.

* אסמיר בגוביץ', השוער הבוסני הוותיק ששייך לבורנמות', הושאל לקרבאח האזרית עד חודש ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully