וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורדו ניסתה לצרף את מונס דאבור בהשאלה, סביליה סירבה

2.9.2019 / 18:44

בצרפת דיווחו על כישלון העסקה, בחלוץ הישראלי מעוניינות גם בשיקטאש ודינמו מוסקבה. המנהל המקצועי של סביליה מונצ'י טען: "הוא לא ביקש לעזוב ורוצה לשנות את המצב"

מתוך היוטיוב של סביליה

בווידאו: מונס דאבור באימון סביליה

חלון ההעברות האירופי יינעל הערב (שני), וככל הנראה מונס דאבור יישאר שחקן סביליה גם אחריו. האנדלוסים אמנם הכריזו רשמית על החתמתו של צ'יצ'ריטו, ובכך מעמדו של החלוץ הישראלי הפך מעורער עוד יותר, אבל מצד שני סירבו להצעות של הרגע האחרון להשאילו, בין היתר מצד בורדו של פאולו סוזה, מי שאימן את דאבור לפני שעזב את מכבי תל אביב.

השחקן שנחת כבר אתמול בארץ והצטרף למחנה נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים במוקדמות יורו 2020 קיבל אמש הצעה לעבור בהשאלה לדינמו מוסקבה. שחקנים בנבחרת ישראל טוענים כי החלוץ שקל כל הלילה את ההצעה, שכן מדובר בצעד דרמטי מבחינתו. אמנם לא מדובר על מכירה נכון לעכשיו אלא על השאלה, ובכל זאת דאבור צריך יהיה להעתיק את מקום מגוריו ולעזוב עם רעייתו הטריה את ספרד לרוסיה.

אם יחליט לעבור לדינמו מוסקבה, המדורגת במקום ה-11 בליגה הרוסית, יהיה חייב דאבור לטוס עוד היום לרוסיה לבדיקות רפואיות לפני חתימה - מה שיצריך את אישור ראשי הנבחרת. כמו כן, גם בשיקטאש הטורקית הביעה עניין, אבל מעבר שכזה עוד דורש אישור של גורם במועדון הטורקי.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
היום זה יוכרע. דאבור/GettyImages

דאבור נרכש כזכור עוד בינואר, בטרם הגעת הצוות הנוכחי, ולא זוכה לקרדיט מהמאמן ג'ולן לופטגי. בראיון שהעניק היום לתקשורת בסביליה, התייחס המנהל המקצועי מונצ'י למעמדו של החלוץ עליו שילמה סביליה 15 מיליון יורו ושעשוי לעזוב עוד לפני הופעת בכורה רשמית. "כל מה שקראתם הגיע משמועות, לא בגלל דברים שאנחנו הוצאנו לשוק. דאבור לא עזב, קודם כל בגלל שזו לא המטרה ודבר שני, כי הוא לא בא ואמר שהוא רוצה לעזוב. הוא רוצה לשנות את המצב".

"קראתי כל מה שכתבו עליו", הוסיף מונצ'י. "אני לא זוכר שאמרו דברים דומים על קרלוס באקה ואלברו נגרדו כשהפסדנו בשנה שעברה 3:1 לאתלטיקו מדריד במשחק הבית הראשון. אין סבלנות בכדורגל. שום דבר לא קורה כרגע עם דאבור, המאמן מאמין בשחקנים אחרים כרגע, ומונס צריך להיות מוכן כששמו ייקרא".

כשנשאל האם החלוץ הישראלי לא יכול להחליף את לוק דה יונג, שספג ביקורות מהאוהדים, אמר המנהל המקצועי: "מונס נותן דברים אחרים. הם שונים, הם יכולים לשחק ביחד, אבל יש לנו עוד שחקנים, גם מוניר שיכול לשחק כמספר 9 מדומה. דה יונג עושה עבודה חשובה מאוד, למרות שחלוצים תמיד נשפטים לפי השערים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully