וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב בלי הופעה רשמית? דיווח: דאבור נחוש למצוא קבוצה חדשה

חלוץ סביליה נותר מחוץ לסגל בשני מחזורי הפתיחה וב"אס" מדווחים שהוא נחוש לעזוב לפני סגירת החלון. בורדו של פאולו סוזה היא המועמדת העיקרית להחתימו, אך במועדון ידרשו עבורו כ-15 מיליון יורו

מתוך היוטיוב של סביליה

בווידאו: מונס דאבור מתחרה בדייגו קרלוס באימון סביליה

מונס דאבור הגיע הקיץ לסביליה עם הרבה ציפיות ותקוות, אחרי שבשנים האחרונות הוא קרע רשתות בליגה האוסטרית במדי זלצבורג. אלא שהגורל לא האיר לו פנים וג'ולן לופטגי מונה למאמן הקבוצה אחרי הפיאסקו בנבחרת ספרד וזה ממש לא בונה על החלוץ הישראלי. לופטגי השאיר את דאבור מחוץ לסגל הקבוצה בשני מחזורי הפתיחה, מה שלא מנע ממנה להשיג שני ניצחונות ולהתמקם במקום הראשון.

כעת, ב"אס" מדווחים שדאבור נחוש לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים עוד לפני שרשם הופעה רשמית אחת במדיה. המועמדת העיקרית לקלוט את חלוץ נבחרת ישראל היא בורדו, אותה מאמן פאולו סוזה שמכיר אותו היטב מהעונה במכבי תל אביב ב-2014. הבעיה היא העלות של השחקן, כשאנחנו נמצאים לקראת סגירת חלון ההעברות באירופה. דאבור נרכש על ידי סביליה מזלצבורג תמורת 15 מיליון יורו, סכום שהצרפתים יתקשו לשלם.

יש לזכור גם כי עוד פחות משבועיים נבחרת ישראל תחזור לשחק במסגרת מוקדמות היורו ודאבור רוצה לקבל זימון ולהגיע בכושר משחק סביר. כך או כך, סוכניו של החלוץ צריכים לעבוד במרץ בימים הקרובים כי אם דאבור יישאר בסביליה, הוא עלול להתייבש בקבוצה הזו עד ינואר, אז חלון ההעברות ייפתח שוב. מה שבטוח, לופטגי לא בונה עליו וישתמש בו רק כברירת מחדל או במקרה שלוק דה יונג החלוץ המוביל ייפצע.

"לחלוץ הישראלי יש שוק בזכות היכולת שגילה בליגה האוסטרית ובליגה האירופית", נכתב באחד מכלי התקשורת בסביליה. "במועדון ינסו לקבל עליו את הסכום שהשקיעו, או לצאת ברווח. העדיפות של לופטגי היא למצוא חלוץ שיתחרה עם לוק דה יונג, ובינתיים זה לא קרה. לכן חשוב שסביליה תקבל כסף ודאבור ימצא מקום טוב יותר עבורו".

ב"דייריו סביליה" הוסיפו וטענו כי דאבור הוא המפתח לימים שנותרו לאנדלוסים עד סגירת חלון ההעברות, וכי מכירה שלו תמורת 15 מיליון יורו או יותר תוכל להוביל להחתמות נוספות.

שחקן סביליה מונס דאבור. GettyImages
עתידו עדיין לוט בערפל. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully