וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה רוצה את 15 מיליון היורו בחזרה: מונס דאבור יימכר בקרוב?

לאחר שגם פנרבחצ'ה הצטרפה למתעניינות, גוברים הדיווחים בספרד כי מונצ'י ימכור את החלוץ הישראלי ב"מתכונת מקסימיליאן וובר"

מתוך יוטיוב

בווידאו: ביברס נאתכו בפרטיזן בלגרד

האם מונס דאבור יעזוב את סביליה עוד לפני ששיחק דקה אחת במשחק רשמי? בספרד גוברים הדיווחים על כך שהמנהל הספורטיבי מונצ'י נוטה למכור את החלוץ הישראלי, לאור נטייתו של ג'ולן לופטגי לא לשתפו. למרות המילים החמות במסיבת העיתונאים אתמול (חמישי) המאמן החדש של סביליה השאיר את דאבור מחוץ לסגל גם לקראת משחק החוץ מול גרנאדה. הוא נותן עדיפות ברורה ללוק דה יונג כחלוץ היחיד שלו, רואה במוניר אופציה נוספת ושוקל אף לבקש חלוץ נוסף עד לסגירת החלון ב-2 בספטמבר.

מונצ'י, שחזר לסבילה לפני כמה חודשים ולמעשה "ירש" את עסקת דאבור מחואקין קפארוס שהיה המנהל הספורטיבי לפניו, עשוי לבצע מהלך דומה למכירת מקסימיליאן וובר. סביליה הייתה מחויבת לרכוש את הבלם האוסטרי ב-10.5 מיליון יורו מאייאקס ב-1 ביולי, אחרי ששיחק אצלה חצי עונה כמושאל, אבל הוא לא התאים מקצועית לצוות החדש ולכן לפני 10 ימים מונצ'י מכר אותו בסכום זהה לרד בול זלצבורג, האלופה האוסטרית ממנה נרכש דאבור.

האנדלוסים שילמו על דאבור 15 מיליון, כך שזו הדרישה שלהם מהקבוצות המעוניינות בחלוץ נבחרת ישראל. פנרבחצ'ה הוזכרה היום בתקשורת הטורקית כמי שכבר פנתה לסביליה, ולפני כן נקשר שמו של החלוץ גם בבורדו, אספניול ואפילו אינטר של אנטוניו קונטה.

מונצ'י מנהל ספורטיבי סביליה עם נשיא המועדון פפה קסטרו. GettyImages
ירש את העסקה. מונצ'י עם נשיא סביליה פפה קסטרו/GettyImages

* אנס מחאמיד שיחק 21 דקות כמחליף ב-2:2 של וינטרטור בחוץ מול גראסהופרס בליגה השנייה בשוויץ. מוחמד בדארנה נותר על הספסל. וינטרטור במקום השלישי עם שמונה נקודות מחמישה משחקים, שתיים פחות מלוזאן וגראסהופרס המוליכות.

* אנדרלכט, ללא קני סייף שנותר מחוץ לסגל גם הפעם, המשיכה בפתיחת העונה הקטסטרופלית שלה והפסידה 1:0 בחוץ לאלופה גנק. מבוואנה סמאטה הכריע (55) והשאיר את וינסנט קומפני עם שתי נקודות בלבד ושלושה הפסדים אחרי חמישה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully