וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סביליה: "לא נקשיב להצעות על דאבור, אבל ייתכן שנביא חלוץ נוסף"

חוסה קסטרו דיבר על עתידו של החלוץ והוסיף: "כל עוד החלון פתוח, הכול יכול לקרות". דיווח: מריאנו דיאס קרוב לקבוצה

מתוך יוטיוב

סביליה פתחה את העונה מצוין עם שני ניצחונות חוץ והיא אחת משתי הקבוצות היחידות עם מאזן מושלם בלה ליגה, יחד עם אתלטיקו מדריד. מי שלא היה שותף לפתיחת העונה הזו הוא מונאס דאבור, שלא נכלל בסגל של האנדלוסים בשני המשחקים האלה.

היום (רביעי) דיבר נשיא סביליה חוסה קסטרו על החלוץ ואמר: "דאבור הוא שחקן סביליה, אנחנו מרוצים ממנו. הוא לא יעזוב את סביליה. אנחנו לא מחכים להצעות עליו ולא הולכים לקבל הצעות עליו". עם זאת, קסטרו הודה שייתכן שהקבוצה תנסה לרכוש עוד חלוץ כשאמר: "כל עוד החלון פתוח, שחקנים נוספים עשויים להגיע. יש עדיין כמה קווים שנותרו ריקים בציור שלנו. עד שהחלון לא נסגר, הכול יכול לקרות. המנהל המקצועי מונצ'י עדיין עובד וזו המחויבות שלי לאפשר לו לעשות את מה שצריך".

הדיווחים עכשיו בספרד מדברים על כך שסביליה מעוניינת מאוד בחלוץ ריאל מדריד מריאנו דיאס ותנסה לצרף אותו לפני תום חלון ההעברות. החלוץ זכה להתעניינות במהלך הקיץ ממונאקו ומילאן, אבל הוא לא סגר שם, ככל הנראה גם בשל דרישות השכר שלו שעומדות על 5 מיליון יורו לעונה.

חלון ההעברות בספרד יינעל ב-2 בספטמבר ועד אז ייתכן שדאבור בכל זאת יעבור, אולי בהשאלה, לקבוצה אחרת. אחת הקבוצות שהוזכרה כמי שמעוניינת בו היא בורדו, אותה מאמן פאולו סוזה.

מונס דאבור שחקן סביליה. GettyImages
כרגע הוא בסביליה, כך זה יהיה גם בסוף החלון? דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully