וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי, ניר ביטון הפצוע לא ייכלל בסגל הנבחרת, לא יזומן שחקן במקומו

2.9.2019 / 18:50

קשר/בלם סלטיק, שנפצע במהלך המשחק מול ריינג'רס, מחוץ לצמד המשחקים הקרוב. הרצוג: "זו אכזבה גדולה מבחינתנו". הנבחרת נפרדה מהמנהל המיתולוגי ישראל שצ'וצ'ינסקי

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

כצפוי, ניר ביטון שוחרר היום (שני) מסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול צפון מקדוניה וסלובניה. הקשר/בלם של סלטיק נפצע אתמול במהלך הדרבי של גלזגו בשעה שמאמן הנבחרת אנדראס הרצוג ערך מסיבת עיתונאים והיום הודיעו בנבחרת שהוא לא יכלל בסגל. כמו כן, הודיעו בנבחרת שלא יזומן שחקן אחר לסגל במקום ביטון.

הרצוג אמר על הפציעה הזו וההיעדרות של ביטון משני המשחקים הקרובים: "זו אכזבה גדולה מבחינת הנבחרת כי הוא קיבל הרבה דקות משחק בסלטיק ושיחק טוב מאוד".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
חיסרון משמעותי. אנדי הרצוג/יוסי ציפקיס

ערן זהבי, שהצהיר כי יהיה כשיר למשחק למרות הפציעה באצבע, השתתף באימון הערב יחד עם בירם כיאל, תומר חמד ומונס דאבור שיישאר בסביליה עד ינואר לאחר שלא עבר לקבוצה אחרת ביום האחרון של חלון ההעברות. המוזמן הטרי רז שלמה, בלם הפועל תל אביב בן ה-20, ערך אימון ראשון בנבחרת הבוגרת.

עוד בוואלה!

ניר ביטון נפצע בניצחון סלטיק, שער ליגה ראשון למנור סולומון

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ערן זהבי באימון הערב/יוסי ציפקיס

הנבחרת נפרדה הערב מישראל "ללה" שצ'וצ'ינסקי, מנהל הנבחרת ב-22 השנים האחרונות. ללה הצטרף לארוחת הערב של הנבחרת ובפרידה המרגשת ממנו נשאו דברים המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר והקפטן ביברס נאתכו. ההתאחדות לכדורגל ונבחרת ישראל יערכו טקס לכבוד ישראל שצ'וצ'ינסקי לפני שריקת הפתיחה בטוטו טרנר בחמישי הקרוב במשחק מול צפון מקדוניה.

המנהל הטכני רוטנשטיינר אמר: "ביקשתי מללה להגיע לכאן הערב כדי שנוכל להיפרד ממנו באופן קצת יותר אינטימי. ללה היה שנים ארוכות הפנים של הנבחרת הבוגרת והוא ייצג אותה באופן המכובד והמקצועי ביותר. הוא מנהל נבחרת עם ידע עצום ואהבה גדולה לנבחרת ולמדינה. הנבחרת היתה ותישאר הבית שלו ותמיד נשמח אם הוא יצטרף אלינו. ללה, תמיד תהיה אחד ממשפחת נבחרת ישראל".

הקפטן נאתכו הוסיף: "בשם השחקנים אנחנו רוצים להודות לך, ללה. אני איתך כבר 10 שנים ותמיד עזרת לי ולכל שחקן שהצטרף. חיבוק חם מכולנו, אוהבים אותך".

שצ'וצ'ינסקי עצמו אמר: "זה רגע מאוד מרגש עבורי. לא האמנתי שזאת תהיה תקופה כל כך ארוכה כמנהל הנבחרת ואני מודה להרבה אנשים שליוו אותי בדרך. מעל לכל אני מודה לכם השחקנים. אוהב אתכם והצלחה בהמשך".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מונס דאבור/יוסי ציפקיס
רז שלמה שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
רז שלמה/יוסי ציפקיס
תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
תומר חמד/יוסי ציפקיס
בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בירם כיאל/יוסי ציפקיס
אלי דסה, מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אלי דסה/יוסי ציפקיס
אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
אריאל הרוש/יוסי ציפקיס
יואב ג'רפי שוער נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יואב ג'רפי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully