וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחמיאה לאורן ביטון, חנן ממן יעמוד לוועדת משמעת

2.9.2019 / 8:09

המגן השמאלי "פוטנציאל גם לנבחרת", בכר ניפה את הקשר גם כדי להעביר מסר ליתר השחקנים. על קאריו אמר המאמן: "גם אני יכול לטעות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות של הפועל באר שבע אחרי ההדחה מאירופה

עיקרי הדברים

seperator

- באר שבע מרוצה מהניצחון החלק ומהמופע של אורן ביטון.
- ממן נופה מהסגל ויעמוד לוועדת משמעת: "אנחנו עוד נרוויח אותו העונה".
- מו"מ מתנהל מול חלוצים זרים. בכר על קאריו: "גם אני יכול לטעות, אבל נחכה לסוף העונה".
- לואי טהא יהיה כשיר לנבחרת. המאמן מרוצה מהיכולת של עמית ביטון.

1.

שביעות רצון גדולה בהפועל באר שבע אחרי הניצחון החלק אמש (ראשון). גם אם הפועל חדרה נחלשה וגם אם בכל מצב היא לא אמורה להוות יריב שקול לקבוצה מבירת הנגב, בטח בטרנר, עדיין היה חשוב לברק בכר ולראשי המועדון לנחות סוף סוף בליגה ולעשות את זה כמה שיותר מהר אחרי התיקו בטדי במחזור הראשון וההדחה משלב הפלייאוף של הליגה האירופית בחמישי האחרון.

מעבר ל-0:3, הרוויחה אתמול באר שבע את אורן ביטון שהיה נפקד עד הפציעה של שון גולדברג. בכר העדיף ללכת עם היכולת ההגנתית של גולדברג במשחקים באירופה על פני יכולת ההתקפה של ביטון. אתמול בישל המגן השמאלי את שלושת השערים. הראשון בכדור נהדר לנייג'ל האסלביינק, השני בכדור קרן ממנו נגח בלם חדרה פנימה וגם את השער השלישי של ג'ימי מרין המגן השמאלי הכין. "אורן ביטון בריא, עם היכולת ההתקפית הטובה שלו, הוא פוטנציאל גם לנבחרת ישראל", אמרו אמש במועדון. "טוב שיש לנו שני מגנים שמאליים טובים וכששון גולדברג יחזור, יהיה קרב גדול ביניהם שיהפוך כל אחד מהם ליותר טוב".

אורן ביטון שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
אם ימשיך ככה עוד יגיע לנבחרת. אורן ביטון/אדריאן הרבשטיין

2.

חנן ממן נופה אתמול מהסגל בשל ההרחקה המיותרת שלו מול פינורד ביום חמישי האחרון. ברק בכר שוחח בסוף השבוע האחרון עם הקשר והסביר לו שהוא לא יכול היה להשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, מה שהביא גם להתרסקות אחרי שב-11 לא נפלה באר שבע מקבוצת הפאר ההולנדית. בכר החליט לזמן 19 שחקנים למשחק אתמול וברגע האחרון ניפה את ממן כצעד שגם אמור להעביר מסר ברור לכל יתר השחקנים. כמו כן יעמוד היום השחקן לוועדת משמעת פנימית ומעתה תהיה מדיניות מאוד ברורה וקשוחה של אפס הבנה אל מול כרטיסים אדומים שיישלפו לשחקני הקבוצה בגין עבירות בלתי ספורטיביות.

"חנן הבין את חומרת המעשה שלו. היתה לנו שיחה טובה והוא שילם על כך מחיר. מעכשיו הכל חדש והכל נקי. הוא בחור טוב ושחקן טוב". בבאר שבע מאמינים בממן ומשוכנעים שיהיה שחקן מפתח בעונה הקרובה. "חסר לנו איכות בחלק הקדמי וחנן יכול להביא אותה", אמרו אמש במועדון.

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הבין את חומרת המעשה ומעתה מקבל גב. ממן/קובי אליהו

3.

מי שלא התלבש אתמול משחק שני ברציפות הוא חוסה אנחל קאריו. "גם אני יכול לטעות", הודה אמש בכר בעניין הבאת החלוץ, אך הוסיף מיד: "נשפוט אותו בסוף העונה". כפי שכבר פורסם כאן אתמול, קאריו עשוי בסופו של דבר להישאר לפחות עד חודש ינואר מאחר שחלון ההעברות במערב אירופה ייסגר הלילה וספק אם באר שבע תוכל למצוא לו קבוצה חדשה בפרק הזמן שנותר קבוצה שתקלוט אותו. יחד עם זאת, במועדון לא לחוצים יתר על המידה מאחר שיש מקום פנוי לזר שישי, ובימים הקרובים אמורים לסגור עם חלוץ אחר שיצטרף. לקבוצה יש מספר אופציות על הפרק.

חוסה אנחל קאריו שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
באר שבע לא בלחץ, גם אם יישאר. קאריו/יוסי ציפקיס

5.

לצד ברק בכר ישב אמש במסיבת העיתונאים עדן שמיר. "אני הבאתי אותו לנוער של קרית שמונה", סיפר המאמן על הקשר שלו. "אחד השינויים שעשינו העונה הוא בהבאת שחקנים שמתאימים יותר לחדר ההלבשה. אני חושב שעדן שמיר ושחקנים נוספים חיזקו את חדר ההלבשה שלנו". הקשר עצמו הוסיף: "כל עמדה בה יציב אותי ברק, אעשה את העבודה. באנו למשחק הזה מול חדרה אחרי ההפסד המאכזב נגד פיינורד. הבנו שאין לנו זמן לשקוע. רצינו לפתוח חזק. לבוא וללחוץ את חדרה כי אנחנו רוצים לעשות עונה טובה ושוב לחזור לאירופה דרך הליגה".

עדן שמיר שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
רווח גם בחדר ההלבשה. שמיר/דני מרון

6.

בכר החליט אתמול לא לסכן את לואי טהא אחרי שהבלם התלונן באימון שלשום על עומס ועייפות. טהא יהיה כשיר להצטרף היום לאימוני נבחרת ישראל וביום חמישי הוא צפוי לעלות על הדשא בטרנר למשחק מול צפון מקדוניה. "ברור שאנחנו רוצים גם לעזור לנבחרת, אבל השיקול העיקרי באי הרכבת לואי נבע מהעובדה שלא רצינו לסכן אותו ולגרום לפציעה שלו", אמר המאמן. "כשיש לי את עמית ביטון שעשה הכנה טובה איתנו ונראה טוב, אז אני יכול לתת ללואי לנוח. יש לנו את עמית וגם את מרואן קבהא כשאנחנו צריכים עוד בלם. יש לנו אלטרנטיבות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully