וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבא למציאות: רף הציפיות שהוצב סביב בית"ר ירושלים לא ריאלי

2.9.2019 / 7:37

ההפסד לרעננה אמור להכניס את הירושלמים לפרופורציות הנכונות. במועדון מבינים שאפשר להתחזק רק בחלוץ זר אולם חוגג לא מעוניין כרגע בצירוף זר שישי, מאיר הרוש הטיח באסף צור: "אתה בובה, לא שוער"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- משה חוגג מיהר לעזוב את האצטדיון.
- חיזוק בהתקפה יגיע רק אם חוגג יאשר צירוף זר שישי.
- מאיר הרוש הטיח באסף צור: "אתה בובה".
- במועדון מקווים שדן איינבינדר לא סובל מקרע.

seperator

1.

את האכזבה בבית"ר ירושלים בסיום ההפסד 2:1 להפועל רעננה במושבה ביטא משה חוגג בכך שעזב את האצטדיון מיד לאחר שריקת הסיום. וזה לא רק הבעלים: גם אלי אוחנה, מוני ברוש, יוסי בניון ורוני לוי לקחו קשה את ההפסד. אמנם הם מלאי אורך רוח ואמונה שהשנה יש קבוצה טובה והדברים ייראו אחרת בהשוואה לעונה שעברה, ובכל זאת - לא כך הם רצו לפתוח את 2019/20.

רוני לוי לא חיפש לתרץ בסיום ואמר:"הרגשה רעה מאוד, אכזבה גדולה מאוד. זה היום הכי חלש שלנו כולל משחקי האימון וגביע הטוטו ולצערנו זה בא במשחק אולי הכי חשוב במסגרת הליגה. נראינו רע מאוד היום, אין פרמטר אחד שהייתי מרוצה ממנו - לא מהנעת הכדור, לא ממשחק ההגנה, לא ממשחק הלחץ, לא מהסדר, מהמקום הזה יש לנו רק איך להשתפר".

בירידה לחדרי ההלבשה כעסו מאוד בבית"ר על שוער רעננה אסף צור, שלטענתם בזבז זמן. איש המשק של הירושלמים מאיר הרוש הטיח בו בצעקות: "אתה בובה, לא שוער, אולי שחקן בהבימה אתה יכול להיות". "אני כבר שחקן, אל תדאג", ענה צור המחויך, שיצא עם מאבטחים לרכבו.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

לכתבה המלאה
שוער הפועל רעננה, אסף צור. קובי אליהו
צוחק מי שצוחק אחרון. אסף צור/קובי אליהו

2.

עוד לאחר המשחק מול הפועל באר שבע ובעיקר לאחר ה-2:1 אמש (ראשון), הדעה הרווחת היא שבית"ר צריכה להתחזק בחלוץ משמעותי. בשלב זה לא אושר לצוות המקצועי לצרף אפילו מגן שמאלי מחליף, אך גם אם יוחלט לצרף שחקן התקפה, אין כרגע ישראלי שיוכל לשדרג את הקבוצה והכיוון יהיה חייב להיות של זר שישי - אפשרות אותה שולל בשלב זה חוגג, שלא מעוניין ביותר מחמישה זרים.

בימים הקרובים יתקיימו שיחות בנושא ורק לאחריהן ניתן יהיה לדעת אם יהיה שינוי בהחלטת הבעלים. יש לזכור כי חלון ההעברות מסתיים ב-18 לספטמבר, בעוד קצת יותר משבועיים. בבית"ר העריכו אתמול: "גם אם היינו רוצים לצרף חלוץ אין בשוק הישראלי אחד שישדרג. זה רק לחפש זר, אם יאושר זר שישי ויהיה תקציב כמובן".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
נגד צירוף זר שישי כרגע. חוגג/קובי אליהו

3.

אולי כל הסיטואציה שבית"ר נקלעה אליה היא שיעור בפרופורציות. קבוצה שהייתה נראית זוועה בעונה שעברה, עברה מהפכה בקיץ ובאופן ריאלי צריכה להיות מרוצה אם תתמקם בצמרת ותסיים עם כרטיס לאירופה. איפשהו בקיץ, רף הציפיות הפך לא ריאלי ואפשר להרגיש שהוא משפיע על כל המערכת. למעשה, יכול להיות שגם עם עוד חלוץ ומגן שמאלי, הקבוצה לא תהיה שווה יותר מכרטיס לאירופה.

גביע הטוטו קצת בלבל אנשים: מקצועית יש שינוי משמעותי מהשנה שעברה - השחקנים יותר איכותיים, יותר מחויבים וגם מחוברים היטב בחדר ההלבשה, וניתן להעריך כי בית"ר תהיה חזקה העונה. ועדיין - הירושלמים צריכים להשלים את הסגל בעוד שחקן או שניים, הם זקוקים לזמן להתחבר ואולי גם להנמכת רף הציפיות הגבוה. בהתחשב בכך שכמעט כל השחקנים חתומים לשנתיים לפחות, כל המערכת תצטרך לראות איך מכשירים השנה קבוצה חזקה שבשנה הבאה תוכל לקרוא תיגר על התואר.

שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן, פלייר תגובות. קובי אליהו
הציפיות לא ריאליות. איתמר ניצן/קובי אליהו

4.

רוני לוי התלבט האם לפתוח עם דיוגו ורדאסקה או להמתין איתו עד לאחר הפגרה. בשורה התחתונה גם המאמן התאכזב מהופעת הבכורה של הבלם הפורטוגלי. ורדאסקה עדיין צריך להוריד מעט חלודה, להיות מתואם יותר עם שאר שחקני ההגנה ויזדקק לזמן כדי למצוא את מקומו. צריך לא מעט סבלנות כלפי שחקן בן 22 שזה עתה הגיע למדינה חדשה, ואם הוא עדיין לא מספיק חד ובכושר מלא, לא יקרה אסון אם לא יפתח במשחקים הקרובים.

שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה. דני מרון
זה עוד ייקח זמן. ורדאסקה/דני מרון

5.

רוני לוי כעס מאוד על אור זהבי שהורחק במשחק גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע בצהוב שני והשאיר את הקבוצה ללא בלם למשחק פתיחת העונה. אבל המאמן ויוסי בניון צריכים לעשות שיחה גם עם אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן, שמרשים לעצמם יותר מדי להסתכן בצהובים ואדומים. הראשון לפת בשבוע שעבר את צווארו של בן שהר, ואמש רץ להמולה עם כרטיס צהוב ומיד ראה את השני. פלומן קיבל צהוב נגד באר שבע על מילים מיותרות לקוון ואתמול החליט למשוך את שוער רעננה מהחולצה והיה קרוב לאדום. הקיצוני ישחק מול הפועל חיפה ובקרוב ייצא לחופשה של מספר ימים בצרפת כדי לשהות לצד אשתו שילדה אמש. קונטה, לעומת זאת, יחמיץ את המשחק מול האדומים. אפשר להפסיד, אבל אסור לאבד את העשתונות ואת האחריות.

שחקן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה, סופג כרטיס אדום. קובי אליהו
פתיחת העונה העצבנית נמשכת. קונטה מורחק אמש/קובי אליהו

6.

דן איינבינדר צפוי לערוך צילום ביום-יומיים הקרובים ואז תתברר חומרת פציעתו, כשבמועדון מקווים כי מדובר לכל היותר במתיחה ולא בקרע. הקשר סבל אמש מרגישות לפני המשחק, עלה עם זריקה והפציעה החמירה. טל בן חיים אמור לחזור לאימונים מלאים בתקוה שיהיה כשיר עד לאחר הפגרה. עידן ורד צפוי לחזור לאימוני ריצה במהלך הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully