וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה היום הכי פחות טוב שלנו מאז שהגעתי לקבוצה". אוחנה: "נראינו רע"

בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 לרעננה ונותרה עם נקודה בלבד, המאמן נשאל על הבכורה החלשה של ורדאסקה: "הוא היה כמו כל הקבוצה". היו"ר אוחנה במסר לאוהדים: "אנחנו מצפים ליותר, אל תיפול רוחכם". קורצקי: "גם בחיפה היינו צריכים לנצח"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"זה היום הכי פחות טוב שלנו מאז שהגעתי לקבוצה". במשפט הזה סיכם הערב (ראשון) רוני לוי את ההפסד של בית"ר ירושלים 2:1 להפועל רעננה, שהשאיר את הקבוצה מהבירה עם נקודה משש אחרי שני מחזורים.

הצהובים-שחורים הציגו יכולת לא טובה, הצליחו לחזור מפיגור פעם אחת, אבל ספגו במהירות שער נוסף וירדו מנוצחים. לוי הוסיף הערב: "היה משחק לא טוב שלנו. נגררנו למשחק שהתאים לרעננה, יותר מדי שחקנים היו ביום לא טוב. לא היינו במשחק מהרגע הראשון, היינו מפוזרים, לא מאורגנים, רכים. זה יום רע מאוד שלנו".

לוי נשאל על דיוגו ורדאסקה, שערך בכורה רעה וגם היה אשם בספיגה הראשונה: "הוא היה כמו כל הקבוצה, לא היה מישהו שבלט לטובה או לרעה".

שחקן בית"ר ירושלים, אנטואן קונטה. קובי אליהו
הרחקה, הפסד, דאגה. בית"ר וקונטה/קובי אליהו

אלי אוחנה, יו"ר בית"ר ירושלים, מסר בהודעה לאוהדים: "נראינו רע הערב. אין תירוצים. לא מדובר על שחקן זה או אחר אלא כקבוצה. כמועדון, כהנהלה וכאוהדים אנחנו מצפים ליותר. אבל אל תיפול רוחכם. אנחנו בית"ר. לא מורידים את הראש. הייתי שמח שהמשחק הבא היה משוחק כבר בשבוע הבא. נלמד מהשגיאות, נתקן ונחזור ראויים יותר להצגה שנתתם (גם) הערב ביציעים. אנחנו רק במחזור שני, לא מפחדים מדרך ארוכה. התמיכה שלכם חשובה לקבוצה. חשובה למועדון. מאחל לכולם חודש טוב ורק בשורות טובות. יאללה בית"ר".

בצד המנצח, מנחם קורצקי התעקש לא לצאת מגדרו, אבל היה מאוד מרוצה בסיום: "זה משחק שהחזיר את מה שהגיע לנו בשבוע שעבר, גם בחיפה היינו צריכים לנצח. ראיתי היום קבוצה עם הרבה ביטחון ואני שמח מאוד. ריבאס עשה את העבודה, הוא הרשים אותנו, הוא עדיין לא בכושר ואני מאמין שכשהוא ייכנס לכושר נקבל ממנו הרבה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. קובי אליהו
זו מועמדת לאליפות? רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully