וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "סיימנו תקופה מטורפת בצורה הכי טובה שאפשר"

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מהניצחון של קבוצתו והחמיא למרין: "עובד קשה ומאד חיובי". אורי גוטמן: "לא היה לנו להציע, הם היו גדולים עלינו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: ברק בכר ושחקני הפועל באר שבע

הפועל באר שבע והפועל חדרה נפרדו אחרי ניצחון 0:3 לקבוצה מהנגב, ששלטה לאורך כל המשחק מול שחקניו של אורי תורג'מן שהתגוננו וניסו לצאת למתפרצות ללא הצלחה.

"סך הכל עשינו ניצחון טוב", אמר ברק בכר. "לא קל לשחק מול קבוצה שמתגוננת, מקשה ומתצטופפת. כשהובלנו היו לנו יותר שטחים, אבל בסוף כבר החבר'ה היו עייפים. סיימנו תקופה מטורפת עם המון משחקים בצורה הכי טובה שאפשר ואנחנו עם הפנים קדימה".

מאמן הפועל באר שבע התייחס לשער הבכורה של ג'ימי מרין: "יש לנו סגל גדול, ג'ימי נתן את הגול הראשון שלו וזה חשוב. הוא עובד קשה ומאוד חיובי וזה טוב מאד". בכר התייחס גם לאורן ביטון, שרשם הופעה טובה מאד עם שני בישולים: לאורן ביטון היה משחק טוב בחלק ההתקפי, הוא קיבל את ההזדמנות והוכיח את עצמו. בקשר לקריו, אני הולך עם השחקנים שמתאימים. אולי זה ישתנה, שהיה מה להודיע נעשה זאת".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
הצטיינו במשחק. האסלביינק ואורן ביטון/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

מאמן הקבוצה המפסידה אורי גוטמן: "לא נעים להפסיד, זה מאכזב. כשאתה מגיע למתפרצת עם חמישה שחקנים על שני שחקני הגנה ולא מצליחים להבקיע גול אז אין לנו מה להציע, ברכות לבאר שבע. צריך לשפר את המשחק הקבוצתי ואת ההתקפה".

"כשיבוא הזמן נחזק את הקבוצה", המשיך גוטמן. "זה לא נעים, אבל אם כבר להפסיד אז לבאר שבע, הם היו גדולים עלינו. זה מרוץ ארוך, ואנחנו צריכים את הקהל איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully