וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "כל עוד דור פרץ לא יבלוט, יהיה קשה לעשות סוויץ'"

2.9.2019 / 6:40

הצהובים ממשיכים לחכות להתעוררות של "השחקן הכי חשוב בקבוצה". איביץ' היה סלחן כלפי השחקנים רק בגלל ההרחקה אבל עטר ומיכה שוב על המוקד: "עד שלא נתחיל לשחק טוב ולנצח, יתעסקו בהם ובמאמן". נקודת האור הבודדה: אמאדור

צילום: ברני ארדוב, עריכה: מתן חדד

עיקרי הדברים

- איביץ' נתן אמון בהרכב שאיכזב אותו מול נס ציונה ורק בגלל ההרחקה היה סלחן אמש.
- איביץ' טען שהוציא את מיכה ועטר משיקולים טקטיים.
- במכבי מאמינים שיכולתו הבינונית של פרץ לא נובעת מהאכזבה שלא נמכר.
- ריקן מתקומם: "אנחנו רעבים כמו בעונה שעברה".
- נקודת האור הבודדת במכבי: ז'איר אמאדור.

seperator

1.

בסיטואציה שבה התפתח אתמול (ראשון) המשחק מול בני יהודה, במכבי תל אביב יצאו מבלומפילד המחודש מרוצים מנקודת הליגה שעשתה הקבוצה. "ב-11 שחקנים היינו יותר טובים ושלטנו אבל היה קשה לנו לייצר יותר מדי מצבים כי בני יהודה שיחקה עם עשרה שחקנים בהגנה", אמר אמש ולדאן איביץ'. "אבל אחרי ההרחקה כבר היה לנו קשה מאוד לשלוט וזה בסדר שסיימנו בתיקו". ספק אם המשפט הזה היה נאמר על ידי מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, אבל איביץ' הוא הראשון שיודע שהוא עוד לא מקבל את מכבי תל אביב של העונה שעברה.

גם ההחלטה של המאמן ללכת עם אותו הרכב בדיוק של השבת שעברה מול נס ציונה, מלמדת שהוא עדיין בשלב הנסיונות. הסרבי לא היה מרוצה בכלל ממה שראה מהקבוצה בשבוע שעבר והוא העביר ביקורת בלי לעשות חשבון. למרות שלא היה מרוצה, הוא המשיך עם אותו הרכב בתקווה שהשחקנים שהאמין בהם יתנו הצגה בפרמיירה של מכבי תל אביב בבלומפילד המחודש. אלא שמכבי תל אביב שוב התקשתה מול הגנה צפופה, כל שכן כשמדובר בבני יהודה שתמיד הורסת לצהובים את החגיגות. "אם המשחק היה נגמר כך באחד עשר שחקנים, ספק אם המאמן היה מדבר כך בהבנה ובסבלנות", אמרו אמש במועדון. "זה שנשארנו בעשרה שחקנים הביאה אותו להיות הרבה יותר סלחן נוכח עוד משחק לא טוב שלנו".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-0:0, דור פרץ הורחק

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סלחן מתמיד. איביץ'/ברני ארדוב

2.

"ההחלטה להחליף את דור מיכה ואלירן עטר נבעה משיקולים טקטיים", הסביר בסיום איביץ' את המהלך שעשה בהפסקה. "בעשרה שחקנים החלטתי לעשות שינוי ולהוציא את מיכה ועטר ולהכניס את אבי ריקן וצ'יקו. זו החלטה טקטית". מיכה ועטר לא היו טובים במחצית הראשונה והחילוף שלהם היה סביר, אבל שוב איביץ' נכנס לפינה עם שניים מהשחקנים המובילים שלו ושוב מדובר באותם שחקנים. "כנראה שעד שלא נתחיל לשחק כדורגל איכותי וננצח עם מיכה ועטר של העונה שעברה, יתעסקו בהם ובמאמן", אמר גורם המקורב למכבי תל אביב. "המאמן יכול לעשות חילופים. יש שחקנים טובים על הספסל שלא מקבלים דקות. איתי שכטר כבר משחק שני רצוף לא רואה דקה".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב עם דן מורי שחקן בני יהודה מחכים להחלטת השופט רועי ריינשרייבר. ברני ארדוב
שוב על המוקד. מיכה/ברני ארדוב

3.

מכבי תל אביב עוד לא התניעה את העונה הזו ובעיני רבים במועדון, זה יקרה רק כאשר דור פרץ ינחת בעונה הזו. "דור פרץ הוא השחקן הכי חשוב של מכבי תל אביב וכדי שאנחנו נראה מכבי תל אביב אחרת כזו שדומה למכבי של העונה שעברה, דור פרץ חייב להיות טוב", אמרו אמש בסביבת המועדון. "כל עוד דור לא יבלוט, יהיה קשה לעשות סוויץ' ולהרים את עצמה". פרץ הורחק אתמול אחרי כרטיס צהוב שני מיותר. הגליץ' שעשה על דור אלו בליווי עבירה היה צריך להימנע. איביץ' דחה אמש את הטענות לפיהן צורת המשחק של פרץ מושפעת מאכזבתו מכך שלא עזב את מכבי תל אביב. "דור הוא מקצוען", אמר איביץ'. "הוא יודע שאלה החיים של כדורגלן. הוא עובד קשה והוא ספורטאי למופת. במינימום הוא יכול להיות דור פרץ של העונה שעברה, אבל למה שלא יהיה יותר טוב?"

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ערב מאכזב. פרץ/ברני ארדוב

4.

בתקופות כאלה מכבי תל אביב מביאה לדבר את אבי ריקן. זה הזמן שלו להרגיע ולשים דברים בפרופורציות. "אני לא מבין למה מדברים על זה שאין לנו רעב", אמר אמש. "אנחנו רעבים בדיוק כמו בעונה שעברה. אף אחד לא רוצה להיכשל. אנחנו עובדים קשה באימונים אבל הולך לנו יותר קשה העונה. בעונה שעברה הכל הלך לנו. העונה הזו רק התחילה. אלה אותם שחקנים ואותו צוות. אנחנו ניראה בהמשך יותר טוב. הפגרה תעזור לנו. אנחנו צריכים להיראות יותר טוב וזה יקרה. מה שעשינו בעונה שעברה היה לא רגיל וכולם רוצים שנשחזר את זה. שלחנו את הקהל שלנו מאוכזב הביתה רק עם נקודה אבל ניתן להם עוד הרבה סיבות העונה לשמוח באיצטדיון המהמם הזה".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
אין סיבה לדאגה. ריקן/סוכנות ג'יני

5.

אם היתה נקודת אור אתמול במכבי תל אביב היא באה מהכיוון של ז'איר אמאדור. אמרו עליו שהוא רוצה לעזוב חזרה לספרד ושאין לו עוד חשק להיות חלק מהצהובים, אבל אמאדור נתן אתמול את אחד ממשחקיו היותר טובים במכבי תל אביב ונראה כי בעונה הקרובה הוא הולך להיות שחקן קבוע בהרכב של איביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully