וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לא עמדנו במטרה". יוסי אבוקסיס: "מצחיק שהם הסתגרו מולנו"

1.9.2019 / 22:30

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-0:0: "היה לנו קשה אחרי ההרחקה, כל הכבוד לשחקנים". מאמן בני יהודה: "תחושת פספוס. לא מרגישים בבית בבלומפילד"

מכבי תל אביב יצאה הערב (ראשון) לפגרת הנבחרות בלי ניצחון ובלי המקום הראשון, אחרי 0:0 ב-10 שחקנים מול בני יהודה בבלומפילד המחודש. מעל 26 אלף צופים הגיעו למשחק הבכורה של הצהובים באצטדיון ביפו, אבל גם הם, כמו אוהדי הפועל תל אביב, לא ראו שערים בחזרה הביתה. השופט רועי ריינשרייבר ביטל פנדל בסיוע ה-VAR בדקה ה-33 וגם שלף כרטיס צהוב לדור פרץ, שהורחק בדקה ה-45 ויחמיץ את המשחק הבא מול הפועל כפר סבא. בני יהודה גם היא עם ארבע נקודות, כמו האלופה, כשבפסגה ניצבות יחד מכבי נתניה והפועל באר שבע.

השופט רועי ריינשרייבר עם ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה עצבני במהלך המשחק. ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

ולאדן איביץ', מאמנה של מכבי תל אביב: "במחצית הראשונה לא שיחקנו כדורגל טוב, אבל יצרנו דברים, היינו דומיננטיים. אחרי ההרחקה היה לנו קשה כי זה היה הרבה זמן לשחק בחיסרון מספרי. התחלנו את המשחק במטרה לנצח ולא עמדנו בזה. רציתי לרענן את השורות ולכן ביצעתי את החילוף הכפול, השחקנים היו הרבה זמן בחיסרון מספרי. ניסינו לשמור על שער נקי ולעקוץ בהתקפות מעבר. כל הכבוד לשחקנים שלי. אני מקווה שבפגרת הנבחרות השחקנים שפצועים יחלימו, אנחנו סובלים מהפציעות ואני מקווה שנוכל לשחק בהרכב מלא".

דן גלזר: "כמו תמיד, מכבי תל אביב רוצה לנצח בכל משחק, במיוחד במשחק הראשון בבלומפילד. רצינו לשמח את הקהל שלנו וזה לא יצא. אני חושב שאנחנו עובדים קשה באימונים, זה נכון שאנחנו לא נראים כמו שנה שעברה, אבל גם כשהיינו ב-10 שחקנים היה קשה לנצח אותנו. אני מקווה שניראה יותר טוב בהמשך".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
היה קונה נקודה, אבל לפני המשחק. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה: "במחצית השנייה היינו ביתרון, רצינו וניסינו עם תשעה שחקנים ולא נתנו שטחים לשחק. ניסינו, רצינו. לפני המשחק הייתי קונה נקודה, אבל אחרי המשחק זו תחושה של פספוס. זה מצחיק שהם הסתגרו מולנו. במחצית השנייה היה קשה לדור אלו, הוא אמר לי בעשרים הדקות האחרונות שאין לו כוח לעלות להתקפה. לא היינו מספיק יצירתיים בחלק הקדמי, מלבד גדיר שעשה כמה דברים יפים. לא הצלחנו לפצח את ההגנה. אסור להיות חזירים, גם עם תיקו אנחנו די מרוצים. בלומפילד? אנחנו לא מרגישים פה בבית. לנו זה פחות מתאים עם הקהל הקטן שיש לנו".

דור אלו, שבקיץ כבר חתם במכבי תל אביב ובסופו של דבר לא הצטרף והגיע לבני יהודה, אמר בסיום: "לפני המשחק הייתי קונה נקודה מול מכבי, אבל הם היו הרבה זמן בחיסרון מספרי אז יש תחושה של פספוס. היתה חסרה לנו הרגל המסיימת היום, אבל אנחנו ממשיכים קדימה. חשוב לי להגיד שאחרי תקופה לא פשוטה אני מאוד שמח לשחק כדורגל, אני מאוד מאושר אני פה ומקווה שתהיה עונה מצוינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully