וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אפונסו טיירה מסרב לעבור להפועל ראשון לציון

29.8.2019 / 21:15

הקבוצה מעיר היין הגיעה לסיכום עם הירושלמים, אבל הקשר הפורטוגלי לא מוכן לרדת ללאומית. ורדאסקה ובן חיים בתמונת ההרכב לרעננה

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול הפועל רעננה (ראשון, 20:00, ספורט 4), והתחיל בברכה לשחקן הקבוצה גדי קינדה שזומן לראשונה לנבחרת ישראל: "אנחנו שמחים וגאים ששחקן שלנו מגיע לנבחרת, מגיע לו. מקווה שבעתיד עוד שחקנים יגיעו לנבחרת".

מאמן הצהובים שחורים התייחס למשחק מול הפועל באר שבע במחזור הקודם ולמשחק הבא מול הפועל רעננה: "אני חושב שהיה משחק טוב מאוד שלנו, באר שבע קבוצה חזקה, קשה להגיע מולה להזדמנויות. אני מקווה שנגיע אליהן במשחק הבא. רעננה מאוד טקטית ועיקשת ומאוד מסוכנת בהתקפות מעבר".

"אנחנו רוצים לנצח את המשחק", המשיך לוי. "שיחקנו נגדם בגביע הטוטו, אבל הפעם זה יהיה משחק שונה. הם מסוגלים לעשות הגנה בצורה טקטית ולצאת קדימה מצויין, אבל אנחנו מרוכזים ברצונות שלנו. אני מקווה שנצליח להיות דומיננטים ולהכתיב קצב. צריכים לדעת להתמודד עם התקפות המעבר שלהם. המשחק חשוב מאד, רוצים לנצח ולצאת לפגרה עם ניצחון. אנחנו מרוכזים במשחק נגד רעננה".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
רוצה לשמור על איזון בקבוצה. רוני לוי/דני מרון

"חסר לנו את הגול המהיר שיפתח את המשחק", המשיך לוי. "כך היה נגד באר שבע. במשחקים קודמים כן השכלנו לעשות את זה. אנחנו משתדלים במהלך האימונים לעבוד על נושאים שבאו פחות טוב ליידי ביטוי, היה חסר לנו קצת מזל וקצת דיוק כדי להכריע את באר שבע, בטוח שנעשה את זה במשחק הבא".

מאמן בית"ר התייחס למצב הקבוצה: "מתחילת העונה יש ציפיות טובות, השחקנים עובדים בצורה נפלאה באימונים ובטוח שהם יביעו את היכולת שלהם במשחקים, גם במשחק הקרוב. אני לא אוהב לשנות סגנון ממשחק למשחק, ומאמין בדרך שלנו. יש לנו שחקנים מוכשרים, וההרכב שלנו מאד התקפי, אבל צריך איזון.

"בית"ר ירושלים עשתה מסע רכש מצויין, צירפה הרבה שחקנים טובים מאד, כאלה שיכולים להיות במועדון להרבה שנים. זה מאד חשוב, המועדון עושה המון מהלכים כדי לבנות את עצמו כמועדון מוביל, אנחנו בכיוון הנכון. רדאסקה שחקן מבטיח. הוא צריך להתחבר לקבוצה ולהכנס לכושר משחק והוא יעזור לנו".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: רוב הכרטיסים למפגש עם הפועל באר שבע נמכרו ביום המשחק

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה עם יוסי בניון. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יקבל צ'אנס כבר במשחק הקרוב? ורדאסקה עם יוסי בניון/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

שי קונסטנטין הוסיף: "אני לא מאוכזב שלא זומנתי לנבחרת, ממשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמי וזה יגיע. אם לא הייתי מאמין בעבודה קשה לא הייתי מגיע לאן שהגעתי. יש למאמן הנבחרת החלטות משלו, אני מתעסק בעצמי ומאמין שזה יגיע. ביתר ירושלים זה מועדון ענק. אני מרגיש מדהים בקבוצה, קיבלו אותי בזרועות פתוחות, כיף להיות פה".

כ-2,500 אוהדי בית"ר ירושלים כבר רכשו כרטיסים למפגש מול הפועל רעננה ביום ראשון במושבה. בבית"ר שמחו על העברת המשחק מנתניה למושבה ואמרו שהאצטדיון בפתח תקוה מאיר להם פנים לאורך השנים ודחיפת הקהל בו משמעותית יותר.

היום (חמישי) ערכה הקבוצה אימון ערב, בו רוני לוי תרגל את ההרכב הצפוי. עדיין לא ברור אם אופיר קריאף ימשיך כבלם או דיוגו ורדאסקה, טל בן חיים או אור זהבי ישתלבו בהרכב לצד אנטואן קונטה. מקס גרצ'קין ערך אימוני ריצה קלים אתמול וההערכה היא שהוא יתאושש עד המשחק בראשון.

בבית"ר הבהירו כי רק אחרי המשחק נגד רעננה ובפגרה הקצרה יעסקו בצירוף מגן שמאלי נוסף לסגל. בשלב זה אין כוונה לצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי, אך עד תום החלון ב-18 בספטמבר דברים עוד יכולים להשתנות.

הפועל ראשון לציון הגיעה לסיכום עם בית"ר על העברתו של אפונסו טיירה, אבל הקשר הפורטוגלי מסרב לרדת לשחק בליגה הלאומית. כזכור, טיירה הוקפא ביום ראשון כדי לפנות מקום בסגל לבן ארצו ורדאסקה.

אפונסו טיירה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא רוצה לשחק בלאומית. אפונסו טיירה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully