וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים גילו בסיום המשחק: עשרות רכבים נפרצו

26.8.2019 / 17:01

אוהדים החונים בשטח עפר הנמצא דרומית מזרחית לטדי, גילו לאחר ה-0:0 מול הפועל באר שבע כי שמשות רכביהם נופצו ופריטים רבים נגנבו מהמכוניות

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ה-0:0 בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

מצוקת החניה סביב אצטדיון טדי מביאה לכך שלא מעט אוהדים מחפשים חניות באזורים מעט רחוקים מהמגרש, כולל בשכונות ובאזורי תעשיה בסביבת האצטדיון. דרומית מזרחית לטדי, באזור המוסכים, ישנה פינת עפר שבה חונים אוהדים המגיעים לטדי ולארנה. מדובר בשטח יחסית חשוך שנמצא צמוד לבית צפאפא שאתמול (ראשון) התמלא בעשרות מכוניות לפני המשחק הביתי של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע (0:0).

לאחר המשחק, כשהאוהדים הגיעו לרכבם הם גילו את שמשות הרכב מנופצות. הרכבים נפרצו ונגנבו מהם פריטים, בין היתר ארנקים שהושארו ברכב, מטענים, משקפי שמש, שעונים ועוד. המשטרה נקראה למקום, אספה את בעלי הרכבים וביקשה מהם לא לגעת באזור החלון עד אשר ייקחו טביעות אצבעות.

רכב פגוע של אוהדי בית"ר ירושלים. מערכת וואלה
שמשות הרכבים נופצו/מערכת וואלה

אחד האוהדים, עוז ליברמן, סיפר: "כשהגענו למקום, אפשר היה לראות שבכל רכב צד אחד של החלון מנופץ. ממה שהבנו יש כנופיה שעושה את זה כל הזמן כאשר יש משחקים בטדי ובארנה. כרגע אמרו שהעניין בחקירה, נקווה שזה ייפסק. כולם שמו קרטונים על החלון או איזשהו אמצעי כדי שיוכלו להעביר את הנסיעה חזרה הביתה".

אוהד נוסף אמר: "אנשים באים לראות כדורגל. בית"ר משלמת כסף על משטרה ואבטחה, וזה צריך לכלול גם את הקהל שמגיע וחונה בקילומטר שסביב טדי. כל כך מתסכל לחזור לרכב אחרי משחק ולראות אותו ככה, זה לא מגיע לאף אחד".

מהמשטרה נמסר אתמול בעניין: "ל- 14 כלי רכב שחנו בחניון מרוחק מחוץ לחניוני האצטדיון נגרם נזק, למקום הגיעו חוקרים ואנשי מז"פ ונפתחה חקירה".

רכב פגוע של אוהדי בית"ר ירושלים. מערכת וואלה
ארנקים, משקפי שמש ומטענים נלקחו מהרכבים/מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully