וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני מאוד אופטימי". ברק בכר: "ברור שצריך להביא עוד איכות"

25.8.2019 / 22:45

מאמן בית"ר ירושלים אהב מה שראה ב-0:0 עם הפועל באר שבע: "מרוצה מהגישה ומאיך שהקבוצה נראית". המאמן היריב מחכה לחיזוק: "מקווה שנביא עוד שחקן-שניים". קריאף: "לא טוב לדבר על אליפות בשלב כזה של העונה"

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אווירה מחשמלת היתה הערב (ראשון) בטדי, אף ששערים לא קיבלנו. 90 הדקות בין בית"ר ירושלים והפועל באר שבע הסתיימו ללא שערים, כשהמארחת היתה עדיפה אבל לא הצליחה להכניע את ארנסטס שטקוס. בן ביטון הורחק בדקה ה-85.

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עם מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. דני מרון
בסופו של דבר שניהם מרוצים. לוי ובכר/דני מרון

"מאכזב, אבל אני די מרוצה מהגישה של השחקנים ומאיך שהקבוצה נראית ואני מאוד אופטימי לעתיד", אמר רוני לוי. "וארן יודע לתת שערים, גם שלומי אזולאי, גם פלומן וגרסיה. נכון, היום לא היתה רגל מסיימת, אבל יש שחקנים שמסוגל לכבוש, שעשו את זה בעבר ושיעשו את זה גם בעתיד. היו לנו חששות לגבי קריאף כי זה לא התפקיד הטבעי שלו. משחק ההגנה היה טוב, אופיר היה נהדר. היינו קצת חשופים להתקפות מעבר, אבל גם אנחנו מצאנו אותם חשופים. ייקח לנו זמן להתחבר, אבל כמו שאנחנו נראים עכשיו - אני מאוד אופטימי".

אופיר קריאף הוסיף: "פתחנו את המשחק קצת בהיסוס, השתלטנו על המשחק והיה חסר לנו הגרוש ללירה. מילאתי את החוליה החסרה בהגנה, מה שרוני יגיד לי לעשות אעשה על הצד הטוב ביותר. אני לא חושב שלהגיד את המילה אליפות זה טוב בשלב הזה של העונה. יש קבוצה מאוד רצינית, מחויבת, טקטית, ממשחק למשחק אנחנו רוצים להתקדם".

עוד בוואלה!

ליגת העל: 0:0 בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מאוכזב. דני מרון
מוקדם לדבר על אליפות. קריאף/דני מרון

מנגד, ברק בכר סיכם את התיקו של האדומים: "אנחנו תמיד רוצים לנצח, דווקא בעשרה שחקנים הגענו למצבים הכי טובים שלנו. התחלנו טוב, רצינו ללחוץ מאוד גבוה, אחר כך לצערי העייפות באה לידי ביטוי. זה טבעי, השחקנים סחטו את עצמם ונתנו הכל, ובסך הכל, לא לספוג בטדי זה לא רע. מיגל ויטור עשה הכנה מצוינת, אחרי הפציעות הוא לא התאמן מסודר וישר זרקנו אותו לשני משחקים מאוד אינטנסיביים, לקחנו בחשבון שזה יכול לעלות לנו בחילוף. המשימה שלנו היא ליצור קבוצה טובה אחרי עונה לא טובה, ברור שאנחנו צריכים להביא עוד איכות.

"צריך לזכור שיש פה תשעה שחקנים חדשים, רובם בהרכב הראשון. ברור שיש עוד הרבה עבודה, אבל נרצה להביא רק שחקנים שישדרגו אותנו. יש לנו ביום חמישי עוד משחק ונעשה הכל כדי לסיים טוב את הקמפיין האירופי. אולי במהלך הפגרה נצליח להביא שחקן-שניים שישדרגו אותנו. יש פה תמהיל מצוין והיררכיה לא רעה בניגוד לעונה שעברה, בינתיים אני מאוד נהנה מהאווירה והרצון של השחקנים ללמוד".

רמזי ספורי הוסיף: "היה משחק מאוד קשה, בית"ר קבוצה חזקה. לא היה קל לעשות את המעבר מההפסד בחמישי לפיינורד למשחק של היום, אבל אני לא מנסה לתרץ. כל אחד רוצה לשחק במסגרת אירופית, אז אנחנו שמחים שאנחנו משחקים גם במסגרת האירופית וגם בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully