וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אין לחכמון מושג, הוא לא היה שורק עד שלא היינו סופגים"

25.8.2019 / 22:09

בעלי עירוני קרית שמונה הטיח האשמות קשות בשופט אחרי ה-2:1 בדקה ה-97 מול בני יהודה: "צריך להעיף את השופט הזה מהכדורגל"

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
רתח מזעם. שרצקי/סוכנות ג'יני

עירוני קרית שמונה הפסידה הערב (ראשון) 2:1 לבני יהודה במחזור הפתיחה ובמשחק הפתיחה של בלומפילד. אלבן פנישי כבש שער ניצחון בדקה ה-98 את שער הניצחון אחרי שקיליאן שרידן כבש ראשון (24) ומוחמד גדיר איזן (46).

רגע מעורר מחלוקת במיוחד נרשם בדקה ה-35. אמיר בן שמעון הורחק עם אדום ישיר אחרי עבירה ואולי היה מדובר בהחלטה מחמירה מדי. השופט אלי חכמון התייעץ עם אנשי ה-VAR, הלך לצפות במקרה והחליט להישאר בהחלטה המקורית שלו והרחיק את בן שמעון. אורי מגבו גם הורחק בדקה ה-65 עם צהוב שני.

מי שקיבל את התוצאה בצורה קשה הוא קפטן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס, שמירר בבכי במשך כמה דקות. גם אמיר בן שמעון בכה בחדר ההלבשה אחרי ההרחקה שלו.

בעלי קרית שמונה איזי שרצקי אמר אחרי המשחק: "השופט הזה הורס אותנו, הוא לא ידע כדורגל ולא יידע. קראו לו מה-VAR כי הוא טעה. תהיה גבר ותגיד שטעית. עד שלא היינו סופגים את השער, הוא לא היה שורק. אין לו מושג, לא היה לו מושג. הוא לא יודע מה זה כדורגל. אנחנו עובדים כמו חמורים ובא שופט כזה והורס הכול. במשך עשר שנים ואמרתי את זה 100 פעם, הוא לא שופט בכדורגל. דקה 97 הוא לא שרק לסיום כדי שנקבל שער. חבל על הזמן איתו. קראו לו מה-VAR כדי להגיד לו שהוא טעה. תגיד תודה ותלך. אמרו לו שזה לא אדום, אבל הוא והאגו שלו לא יכול לחזור בו. אני בפעם הראשונה מדבר על שופט, זה עובר כל גבול. אנחנו משקיעים והופכים את העולם, הוא בא ולוקח את המשחק. מה זה שווה? אני חשק לשחק, אין חשק לכדורגל. יש VAR, מה יותר מזה? אמרו לו שזה לא אדום והוא החליט שזה אדום. זה לא אדום. זה צהוב וזה לא אדום. צריך להעיף את השופט הזה מהכדורגל".

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
כעס על שחקן בני יהודה שחגג מולו בסיום. דגו/קובי אליהו

מאמן קרית שמונה מסאי דגו אמר: "אני בדרך כלל יודע להפסיד, אבל ברגע שמוסיפים חמש דקות - הבנאדם עם משרוקית בפה בא לשרוק, אז מה אם הכדור יצא? כאילו מחכים שנקבל את הגול. זה עבר את הגבול בצורה מחרידה. זה יכול לקרות רק בישראל - שחקן בני יהודה, ניצחת קבוצה בשמונה שחקנים? אל תצעק פה. אני מבטיח לכולם שנהיה קבוצה חזקה, יש לי פה חבורה של גברים".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הוסיף: "התחלנו פחות טוב. אין ספק שהאדום עזר לנו, אבל מהגול שספגנו כבר נראינו אחרת. השוער שלהם לקח כמה כדורים יפים. לגבי תוספת הזמן, זה היה מאוד מוצדק. ראיתם שלא שיחקנו בתוספת. לנצח ככה אחרי פיגור באצטדיון החדש, זה מראה על אופי. מה שקרה ליריבה לא מעניין.

על המשך הדרך: "עוד נביא שניים-שלושה שחקנים, אנחנו צריכים קשר באמצע ועוד חלוץ, ואז נהיה בסדר. יש לנו ליגה ארוכה, וברגע שנתחזק נוכל לדבר קצת יותר. השחקנים צריכים לעבוד קשה, ומי שיפרוץ אני אשמח בשבילו. התוצאה מול מאלמו די סגורה. אני לא אומר שנבוא לוותר, אבל ביום ראשון יש לנו כבר את מכבי תל אביב".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה כבשה בדקה ה-98 וניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully