וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: רוב הכרטיסים למפגש עם הפועל באר שבע נמכרו ביום המשחק

27.8.2019 / 15:53

למעלה מ-6,000 כרטיסים נמכרו ביום ראשון, במועדון ימשיכו לשבור את הראש בנוגע לצפי האוהדים שיגיעו. קריאף עשוי להמשיך כבלם

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

לאחר יום חופש, תחזור מחר (רביעי) בית"ר ירושלים לאימונים. מקס גרצ'קין, שקרסולו התנפח לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע, אמור להיבדק שוב ולחזור לאימונים קלים בתקווה שיהיה כשיר למשחק החוץ נגד הפועל רעננה שיתקיים ביום ראשון באצטדיון המושבה. גרצ'קין הוא המגן השמאלי היחיד בסגל ורק לאחר המשחק במסגרת המחזור השני תתקבל החלטה סופית באם לצרף מגן נוסף שאמור לסגור את הסגל. שמו של אורן ביטון עלה לאחרונה אך הסיכויים שישוחרר מבאר שבע קלושים.

המאמן רוני לוי יחליט עד לסוף השבוע אם להמשיך עם אופיר קריאף כבלם. ייתכן כי דיוגו ורדאסקה ייכנס להרכב רק לאחר הפגרה ומשחק אימון או שניים שתערוך הקבוצה, אולם החלטה סופית תיפול עד לסוף השבוע. אור זהבי חוזר מהרחקה ונראה כי בשלב זה רוני לוי יצטרך להשאיר בלם אחד מחוץ לסגל.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
היציע הדרומי לא היה ערוך להפרדה, אם היה בכך צורך/דני מרון

מנתוני הכרטיסים שהתקבלו בבית"ר בנוגע למפגש עם באר שבע, התברר כי למעלה מ-6,000 אוהדים רכשו כרטיסים ביום המשחק, בהשוואה ל-3,500 כרטיסים שנמכרו עד בוקר המשחק ו-8,300 מנויים. אם היו מגיעים עוד כמה אלפי אוהדים, היתה עלולה להיווצר בעיה היות והמשטרה לא היתה ערוכה להפרדה ביציע הדרומי - הוצאה כלכלית גדולה שבבית"ר לא ישלמו עליה מראש אם לא יידעו שיהיה צורך בכך. אם עד לבוקר משחק נתון מבטיחים כ-12 אלף אוהדים בלבד את מקומם באיצטדיון, הנושא כלל לא יהיה על סדר היום בתכניות העבודה מול המשטרה.

בבית"ר חוזרים ומדגישים בפני הקהל לקנות כרטיסים ברכישה מוקדמת, על מנת להקל על ההתארגנות הכללית מול כוחות המשטרה והמאבטחים, ובכך להביא גם להקלה על כולם בקופות ובכניסות. על פי נתוני הקבוצה, למעלה מ-20 אלף איש הגיעו לטדי ביום ראשון ובמועדון היו מרוצים גם מכך שכמות גדולה של אנשים השתמשו בשירותי השאטלים. הפיילוט יימשך בעיקר במשחקים הגדולים, בניסיון לצמצם את כמות האוהדים שיגיעו לאצטדיון עם רכב פרטי.

הקבוצה הודיעה היום על צירופו של בלם נבחרת הנוער, טום אחי מרדכי בן ה-18. הוא הגיע מהפועל תל אביב והפך לשחקן הנוער השלישי שנרכש הקיץ אחרי דוד דגו וגיל בן שלוש.

בלם חדש לקבוצת הנוער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully