וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של בובי דאנקן מאשים את ליברפול בבריונות: "הורסים את חייו של שחקן צעיר"

סוכנו של החלוץ בן ה-18, שמשחק בקבוצת הנוער, מאשים את אלופת אירופה גם בגרימת נזק נפשי לשחקן: "בובי לא עזב את חדרו במשך ארבעה ימים"

מתוך יוטיוב

בווידיאו: שוער ליברפול אנדי לונרגן

ליברפול מואשמת בבריונות ובגרימת נזק נפשי לאחד משחקניה הצעירים בובי דאנקן, בן דודו של אחד השחקנים האגדיים של הקבוצה סטיבן ג'רארד. השחקן בן ה-18 רוצה לעזוב את ליברפול ולצאת לעונת השאלה בחיפושו אחר דקות משחק, אך אלופת אירופה חסמה את כל ההצעות על החלוץ ובעקבות ההתרחשויות הללו סוכנו של השחקן סייף רובי יצא בהצהרה חריפה במיוחד כנגד המועדון.

בהצהרתו טוען הסוכן שהמועדון גרם לדאנקן נזק נפשי והתנהלה באופן בריוני כנגדו ומחזיקה אותו בשורותיה בניגוד לרצונו. "בובי לא עזב את חדרו במשך ארבעה ימים בגלל מה שקורה", אמר סוכנו. "הוא אף פעם לא יחזור לליברפול. בובי סבל מירידה חדה בבריאות הנפשית שלו בעקבות כל הלחץ שגרמה לו הקבוצה. זה עצוב שמועדון פאר כמו ליברפול יכול לחמוק מעונש לאחר שהוא הורס את חייו של שחקן צעיר".

בובי דאנקן שחקן ליברפול. GettyImages
לא עזב את חדרו במשך ארבעה ימים. בובי דאנקן/GettyImages

למרות שהחלוץ שיחק ואף כבש במשחק קדם העונה נגד טרנמיר רוברס, דאנקן מבין שעתידו לא נמצא באנפילד וכי הוא לא יקבל דקות משחק משמעותיות בקבוצה הראשונה, ולכן דורש לעזוב את המועדון.

היתה התעניינות בשחקן מצידה של פיורנטינה, שהסכימה לקבל את דאנקן בהשאלה עם חובת רכישה בסיום העונה, אך ליברפול דחתה את ההצעה הזו ועוד הצעות דומות.

תגובתה של ליברפול לא אירחה לבוא: "המועדון מכיר בכך שקיימות האשמות חסרות בסיס שנשמעו בתקשורת לגביי אחד משחקנינו. הצהרות המסיתות כנגד המועדון וכאלה שגם אינן מדוייקות לא מיטיבות עם השחקן, לכן לא נגיב מעבר למה שנאמר. אנחנו נפעל יחד עם השחקן כדי למצוא פתרון שיתאים לכל הצדדים המעורבים".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully