וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה בלם זר? מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם טרנט סיינסברי, שנחת להתרשמות

27.8.2019 / 10:51

הבלם (27), שמשחק לצידו של רוקאביציה בנבחרת אוסטרליה, ופתח בשלושת משחקיה במונדיאל האחרון, שייך לסגל פ.ס.וו איינדהובן אך לא נמצא בתכניות של המאמן ואן בומל. מרקו בלבול מתלבט אם לפתוח עם צ'ארון שרי בדרבי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות ל-3:4 של מכבי חיפה על הפועל רעננה

האם מכבי חיפה סוף כל סוף מצאה בלם זר? הירוקים נמצאים במגעים מתקדמים עם הבלם האוסטרלי טרנט סיינסברי, השייך לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית ולא נמצא בתוכניות של המאמן מארק ואן בומל. הבלם נחת בארץ להתרשמות והוא עשוי להצטרף בקרוב לסגל של מרקו בלבול.

סיינסברי בן ה-27 פתח בהרכב בשלושת משחקיה של נבחרת אוסטרליה במונדיאל שנערך ברוסיה בקיץ שעבר, וסך הכול רשם 46 הופעות במדי הסוקרוז, כמה מהן לצד ניקיטה רוקאביציה, וכבש שלושה שערים. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של פרת' גלורי וקבוצתו הראשונה בבוגרים הייתה סנטרל קואסט מרינרס. אחרי ארבע שנים בליגה האוסטרית, יצא סיינסברי לאירופה וחתם בזוולה ההולנדית, שיחק 28 פעמים בשנתיים ונדד לסין, לקבוצת ג'יאנגסו סונינג שהבעלים שלה שולט גם באינטר. זה אפשר לבלם להיות מושאל לנראזורי בינואר 2017 ואף לרשום הופעה אחת במדי מועדון הפאר. בפברואר 2018 הושאל לכמה חודשים לגראסהופרס ובקיץ שעבר חתם לשלוש שנים באיינדהובן, במדיה הופיע רק חמש פעמים.

בלם פ.ס.וו האוסטרלי טרנט סיינסברי. GettyImages
הבלם הבא של מכבי חיפה? טרנט סיינסברי/GettyImages

בתוך כך, הקבוצה כבר עמוק בהכנות לקראת הדרבי במוצאי שבת. המאמן מרקו בלבול מתלבט האם לפתוח בהרכב עם צ'ארון שרי או להמשיך לבשל אותו על אש קטנה ולהכניס אותו רק כמחליף. הקשר ההולנדי המצוין עלה מהספסל, סיפק יכולת מצוינת והיה אחד הגורמים העיקריים למהפך מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה. עם זאת, משום שלא עשה הכנה לעונה, זיהו במועדון נפילות בכושר המשחק לאורך 90 דקות ומכאן ההתלבטות של המאמן.

לבטים נוספים מושקעים בבחירת המערך שיפתח. בלבול זכה לשבחים רבים על מערך עם שלושה בלמים שהשתנה בצורה כפויה לקו של ארבעה שחקני הגנה ללא אליסון דוס סנטוס שהוחלף. כעת יצטרך להכריע באילו מבין המערכים יפתח בשבת. כך או כך, יאניק וילדסחוט, שלא שיחק בשבת בפתיחת העונה, לא יפתח בהרכב גם במשחק הקרוב.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב עשוי להמתין על הספסל. שרי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully