וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן מצפה לחיזוק ומצא נקודת אור: "לפחות לא ספגנו"

מאמן הפועל תל אביב רוצה עוד איכות בחלק הקדמי אחרי ה-0:0 עם נתניה. בוזגלו: "צריכים להיות יותר חוצפנים בהתקפה". דראפיץ': "ציפינו ליותר"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

הפועל תל אביב לא הצליחה לכבוש הערב (שני) במשחק החזרה שלה לאצטדיון בלומפילד, אבל אחרי רצף ההפסדים בגביע הטוטו, לפחות לא ספגה ויצאה עם נקודה אחרי 0:0 מול מכבי נתניה במשחק שנעל את המחזור הראשון בליגת העל. כ-19 אלף צופים ראו משחק משעמם ברובו, עם החלטת VAR אחת שמנעה פנדל מהאדומים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, והרחקה מוצדקת של גיא מלמד בתוספת הזמן של השנייה.

פלייר ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה עוד חלוץ. ניסו אביטן/ברני ארדוב

ניסו אביטן, מאמן הפועל תל אביב, אמר לאחר המשחק: "כשלא מנצחים אז קצת מאוכזבים. בחצי השני היינו עדיפים ולא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. ראיתי קבוצה מחויבת ולוחמת. הייתה תצוגה מדהימה ותמיכה של הקהל והיה מאד מרגש, השחקנים רצו לתת להם אהבה בדמות ניצחון. יש נקודה ולא ספגנו שער, אז יש גם דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק".

עוד הוסיף המאמן: "אנחנו מחפשים חלוץ שיעשה את ההבדל, ועדיין מחפשים בלם להשלים את הסגל. אנחנו מאד אוהבים ועריכים את דגני, אני מפרגן לו, שחקן ובחור מדהים. אנחנו באים לשחק במטרה לנצח".

מאור בוזגלו אמר: "אני מודה על התמיכה של האוהדים, זה לא מובן מאליו. 20 אלף אוהדים הגיעו ונתנו לנו תחושה של בית. קיווינו להתחיל טוב יותר, אבל לאור התוצאות שלנו בגביע הטוטו הקבוצה קצת חסרת ביטחון. אנחנו צריכים לקחת את זה שלא ספגנו, אבל צריכים להיות יותר חוצפנים בחלק הקדמי ולא לפחד. יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. ההרגשה לשחק כאן נפלאה, זו הרגשה של בית, התרגשות גדולה. אולי בהתחלה הרגשנו קצת עייפים וכבדים מההתרגשות".

הקשר הוסיף: "אנחנו לא צריכים לחשוש, לשחק עם ביטחון. כל הקבוצה עבדה קשה, השתדלה, כולם עבדו אחד בשביל השני. תמיד היה עליי ועל הקבוצות שלי לחץ. אם אנחנו לא רוצים לחץ, נחפש מקצוע אחר. דווקא ברגעים שיש לחץ צריך למצוא את הדברים החיוביים והאופטימיים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 חלש מול מכבי נתניה

לכתבה המלאה
אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המטרה היא לנצח את נס ציונה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה, סיכם את המשחק: "ציפינו לקצת יותר מהמחצית השנייה, ניסינו כמה חילופים וזה לא עבד, אבל תיקו בבלומפילד זה לא רע". על השינויים שביצע בהרכב ובסגל השחקנים לקראת המשחק, אמר: "יש לנו השנה סגל רחב, עבדנו קשה בשביל זה, וכל אחד יכול לשחק בכל משחק נתון. זו החלטה מקצועית, שבוע הבא יש משחק חדש, ואנחנו צריכים להשתפר. לדעתי לא היה צריך להיות כרטיס צהוב שני למלמד, אבל אנחנו צריכים להתמודד גם עם זה".

קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן אמר אחרי המשחק: "כיף מאוד, כיף לשחק פה בבלומפילד, אצטדיון מדהים. נהניתי מאוד מהקהל שלנו, הגיעו סביב 4,000. הייתה אווירה טובה וכיף לחזור. הייתי ככה-ככה מבחינה בריאותית בגלל פציעה בברך. לא רציתי לסכן את עצמי כי הרגשתי אותה מעט, יהיה בסדר.

כהן התייחס גם לעובדה שהגיע כדי להיות מנהיג במכבי נתניה ואמר: "בשנים האחרונות, גם באינגולשטאדט, אני מנסה לקחת מנהיגות. יש פה אחלה חבר'ה, הקהל שלנו מגיע בכמויות יפות מאוד ואני לא זוכר את זה לפני עשר שנים כשהייתי פה. זה מרגיש לי המקום הטבעי. הגיע לנו לנצח היום, שלטנו פה, היה משחק לא קל מול קבוצה מסוכנת מאוד. במחצית הראשונה שלטנו שליטה אבסולוטית. אני בטוח שכשהרגל תתאפס אנחנו גם נכבוש".

כהן המשיך ואמר: "אני מאוכזב כי אני תמיד רוצה לנצח. הצבתי לעצמי מטרה שננצח בשני המשחקים הראשונים. כרגע, אני כל כולי במשחק מול נס ציונה. אני לא חושב על פלייאוף עליון עכשיו. אני לא רוצה לצאת בהצהרות כי אלה סתם מילים. היכולת שנביא בכל שבת זה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully