וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחווה בחדר ההלבשה והגעגועים לתל אביב: ג'ו אינגלס מעלה זיכרונות מישראל

אקס מכבי תל אביב התראיין באוסטרליה, נזכר בערגה בחגיגות הזכייה ביורוליג ("לא התאמנו 10 ימים"), סיפר על החברות שנרקמה בין השחקנים ("הקבוצה הכי מגובשת ששיחקתי בה") וחשף כיצד הוריו כמעט סיכלו את המעבר לישראל

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קצת יותר מחמש שנים חלפו מאז הזכייה הסנסציונית של מכבי תל אביב ביורוליג, ואין ספק שמי שעבר מאז את המסלול המפתיע מכולם הוא ג'ו אינגלס. הפורוורד האוסטרלי, שסיים את העונה במכבי תל אביב כשחקן ספסל אפרורי, הפך מאז לשחקן NBA מוערך ובקיץ 2017 אף קיבל חוזה שכל אחד במכבי תל אביב ההיא - מראשון ועד אחרון השחקנים - היה חולם עליו: 52 מיליון דולר לארבע שנים.

כך או כך, מאז ועד היום הוא לא שוכח את העונה ההיא, למרות שאת חלקה הגדול ראה מהספסל. בראיון לפודקאסט The Howie Games, העלה אינגלס זכרונות נעימים מהקדנציה במכבי תל אביב.

"היו שתי קבוצות שהתעניינו בי - מכבי תל אביב ואולימפיאקוס", נזכר בקיץ 2013, בו עזב את ברצלונה אחרי שלוש שנים ועמד בפני צומת מכריע. "בסופו של דבר הייתי השחקן האחרון שמכבי תל אביב החתימה. הסתכלתי על הסגל שלהם, ולא הכרתי אף אחד למען האמת. שיחקתי נגד חלקם, הגעתי לשחק בתל אביב כמה פעמים אז הכרתי קצת את העיר, ופתאום זו נראתה לי התאמה מושלמת. אני זוכר שהודעתי להורים שלי שאני חושב ללכת לשחק בישראל, והתגובה שלהם היתה - 'לא, לא'! הם לא הכירו שום דבר משם, ומן הסתם חששו. הם כמעט גרמו לי לרדת מזה, אבל אני ראיתי את העיר כמה פעמים, שמעתי דברים נהדרים מחברים וזו היתה באמת החלטה מצוינת בסופו של דבר. גרנו צמוד לחוף הים, קרוב מאוד לכמה מהזרים האחרים בקבוצה, והיה פשוט נפלא. אני חושב שעד היום זו העיר המועדפת עלינו מבין כל המקומות שהיינו בהם בעולם. מזג אוויר מדהים, אוכל מדהים, אנשים נהדרים, האוהדים הכי מלאי תשוקה שפגשתי בקריירה".

ג'ו אינגלס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
הרבה חוויות. ג'ו אינגלס אחרי הזכייה ביורוליג/מגד גוזני

אינגלס זוכר ש"התחלנו לא טוב את העונה, לא עמדנו בציפיות, ורק לקראת אמצע העונה משהו השתנה, השתפרנו, והתחלנו להבין שיש לנו סיכוי לזכות ביורוליג. בסופו של דבר באמת זכינו ביורוליג, והיה טירוף מוחלט. נשארו עוד חודשיים פחות או יותר עד סיום העונה, ובנקודה הזו הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות כל מה שאנחנו רוצים בעיר: חגגנו כמו משוגעים, לא שילמנו במסעדות, ולדעתי עברו 10 ימים מהזכייה ביורוליג עד האימון הבא. נפגשנו עם נשיא המדינה, אחר כך הלכנו לחגיגות המרכזיות עם האוהדים וזה היה פשוט מדהים. השחקנים בקבוצה היו מאוד קרובים, כך שהרגשנו שאנחנו בסך הכל מבלים עם חברים מאוד טובים. לא ידענו כמה זמן זה יימשך, ואני באופן אישי ידעתי שלא אמשיך. זו היתה תקופה כיפית מאוד".

אינגלס, שעדיין נמצא בקשר קרוב עם שחקני מכבי תל אביב ההיא, סיפר ש"היינו קבוצה נהדרת, ונשארנו בקשר נפלא עד היום. אני מדבר עם חמישה-שישה חברים מהקבוצה הזו כל יום, עד היום. זו הקבוצה עם היחסים הכי קרובים בין שחקנים שנתקלתי בה. אני פוגש אותם עד היום לעתים קרובות, וחלקם עובדים במשרות כאלו ואחרות ב-NBA אז זה עוד יותר כיף".

עוד בוואלה!

על הספקטרום: כך ג'ו אינגלס הפך את האוטיזם של בנו לשליחות

לכתבה המלאה

חברים קרובים, מאז ועד היום

View this post on Instagram

Great catching up with my guys last few days ????

A post shared by Joe Ingles (@joeingles7) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully