וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא משחק בשביל טריפל דאבלים: הלילה המרגש של ג'ו אינגלס

לשחקן יוטה היה חסר ריבאונד אחד, אבל הוא סירב לשוב לפרקט בערב המודעות לאוטיזם: "זה לא מי שאני". סטיב קר מהלל את קווין דוראנט

עריכה: מתן חדד

בווידאו: ההופעות הכי טובות ב-NBA העונה

2:27 דקות נותרו לסיום, והמפגש בין יוטה ולוס אנג'לס לייקרס כבר הוכרע. הג'אז הוליכו ב-22 הפרש, ועל כן בחר קווין סניידר להוריד את ג'ו אינגלס לספסל, אף שזה היה רחוק ריבאונד אחד בלבד מטריפל דאבל. הקהל הגיב בצעקות "אנחנו רוצים את ג'ו", כדי שהאוסטרלי שסיים עם 11 נקודות, 14 אסיסטים ו-9 ריבאונדים יחגוג את הטריפל דאבל הראשון בקריירה שלו, אך את אינגלס זה דווקא לא ממש עניין.

עוד בנושא:

כשג'ו אינגלס החליט להיחשף ולהיות קול לאלפי הורים כמוהו
ריצת 0:24 הרגיעה את אוקלהומה סיטי, קווין דוראנט עם ערב הקליעה היעיל בקריירה
כרטיס לכיוון אחד: תמונת הסיכויים בקרב הצמוד על הפלייאוף במזרח

שחקן יוטה ג'אז דונובן מיטשל שופך מים על שחקן יוטה ג'אז ג'ו אינגלס. AP
ערב שלא ישכח לעולם. אינגלס מקבל מקלחת ממיטשל/AP

"לא היה סיכוי שאחזור לשחק", אמר. "זה לא מי שאני, זו לא הקבוצה שלנו. הובלנו בבטחה. מעולם לא שיחקתי בשביל דברים כאלה, ולעולם גם לא אשחק בשביל דברים כאלה". סניידר החמיא לפורוורד שלו: "ג'ו שיחק נהדר, זה היה לילה גדול מכל מיני סיבות - הגנה, מסירות, קליעה, משחק טיפוסי של ג'ו אינגלס. המנהיגות שלו והיכולת שלו להישאר ממוקד ענקית עבורנו". ג'יי קראודר הוסיף: "זה היה לילה מיוחד עבור ג'ו ויכול היה להיות מיוחד יותר עם טריפל דאבל, הוא לא היה אכפת לו".

המשחק הלילה היה מיוחד, משום שנערך ביום המודעות לאוטיזם. שחקן מכבי תל אביב חשף לא מזמן שבנו בן השנתיים ג'ייקוב לוקה באוטיזם, וקיבל תמיכה מרגשת מכל הקבוצה. על הנעליים איתן הוא וחלק מחבריו לג'אז עלו לפרקט היה הכיתוב "ג'ייקוב" לצד 4 ASD KID.

"לפני המשחק אמרתי לחבר'ה שאני לא יודע איך ארגיש", אמר אינגלס. "זה כמעט היה יותר מדי עבורי". רודי גובר התרגש גם כן: "זה מאוד חשוב לי לתמוך בו, אבל לא רק בו - בכל המשפחות שמתמודדות עם מצבים דומים. אנחנו שומרים אחד על השני, זה הרבה יותר גדול מכדורסל".

קווין דוראנט סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) את המשחק היעיל ביותר בקריירה, עם 28 נקודות ב-12 מ-13 מהשדה. זה אמנם לא שווה ערך לשיא המועדון - 11 מ-11 של כריס מאלין ב-1990/91, אבל מרשים אף על פי כן. כעת, בשני משחקיו האחרונים, KD עומד על 17 מ-19 מהשדה.

"הוא עושה מה שהוא רוצה מדי משחק", התמוגג סטיב קר. "הרגשתי שהלילה הוא יכול גם לקלוע 24 מ-25 אם היה רוצה, אבל הוא מסר וניסה לערב את כולם במשחק. הוא היה מדהים. קווין אחד השחקנים הכי יעילים אי פעם, הוא יכול להשיג כל זריקה שהוא רוצה נגד כל הגנה שהיא. המשחק בא לו בקלות, אני לא חושב שאי פעם היה מישהו כל כך מוכשר בגובה שלו".

סטפן קרי הוסיף: "זה לא ייאמן, הוא קיבל את כל ההחלטות הנכונות. הוא פשוט נתן למשחק לבוא אליו ובחר את ההזדמנויות שלו, זה מה שהוא עושה. כשאתה אחד הסקוררים הטובים בכל הזמנים, זה פותח הרבה הזדמנויות. הוא מושך הרבה תשומת לב, ובכך יכול ליצור לאחרים. כשכולנו מחוברים, אז קשה לעצור את הכימיה הזאת".

דמרכוס קאזינס, שתרם 16 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות, נשאל עוד קודם לכן האם ישקול להאריך את חוזהו באלופה. "אני לא חושב שאנחנו נמצאים באותה עמדה מבחינה כלכלית, אני מצפה להצעה גבוהה בהרבה ממה שאני מרוויח כרגע", אמר. הווריירס יכולים להציע לשחקן חוזה של 6.4 מיליון דולר בלבד (בהשוואה ל-5.3 מיליון דולר העונה) אלא אם תבצע שינויים משמעותיים בסגל. "החתמנו את "בוגי" לעונה אחת בשביל שיעזור לנו לזכות באליפות ובשבילו כדי שישיג חוזה גבוה לעונה הבאה", אמר סטיב קר לפני מספר חודשים.

אבל לא הכל ורוד בווריירס. האלופה השעתה ממשחק אחד את ג'ורדן בל בשל "התנהגות המזיקה לקבוצה", בלי לפרט מעבר לכך. על פי "האתלטיק", זה קרה משום שבל הזמין דבר מה בחדר המלון בו שהה, וחייב את עוזר המאמן מייק בראון בלי לבשר לו על כך. זו לא הפעם הראשונה ששחקן הפנים פועל כך במשחקי חוץ, על פי התקשורת האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully