וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה נלקח לבית החולים. רוני לוי: "האדום של זהבי תופס לליגה?"

18.8.2019 / 22:30

הקשר נפצע בברכו ונאנק מכאבים, המאמן הופתע כשהתבשר שהבלם לא יעמוד לרשותו בליגה: "זו בעיה קשה מאוד". בכר: "אנחנו עם הראש בפיינורד". חמישה אוהדי ב"ש ובית"ר עוכבו לחקירה לאחר קטטה

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. דני מרון
רק בריאות. אוחנה/דני מרון

רגעי חרדה עברו הערב (ראשון) על מיכאל אוחנה, בית"ר ירושלים ואוהדיה, כשהקשר שנרכש בסכום כסף גדול מהפועל באר שבע נפצע דווקא מול האקסית, ונאנק מכאבים על כר הדשא בניצחון 1:3. זה קרה בדקה ה-27, כשאוחנה ניסה לחטוף כדור לעמית ביטון, סובב את הברך והוחלף בשלום אדרי. לאחר מכן נלקח הקשר לבית החולים כדי לעבור בדיקת MRI שתלמד על חומרת הפציעה.

עוד לפני שריקת הפתיחה, הותקף אוטובוס אוהדים של הקבוצה האורחת באבנים וברימון עשן ושמשתו נופצה. "הגיע הזמן שהמשטרה תיקח את התקיפות הללו ברצינות ותספק הגנה נאותה", אמר מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. "הדבר האחרון שכל הצדדים רוצים זה שתהיה פגיעה בנפש והיום לא היינו רחוקים מכך".

בדוברות משטרת ירושלים סיפרו: "זמן קצר לפני תחילת משחק הכדורגל באצטדיון טדי, בין הקבוצות בית"ר ירושלים להפועל באר שבע, הושלכו מאוטובוס ובו אוהדי אחת הקבוצות בקבוקים ואבוקה ידנית, ובתגובה לכך השליכו מספר אוהדי הקבוצה היריבה אבנים לעבר האוטובוס וגרמו נזק לאחת השמשות.
שוטרים שהיו בקרבת מקום והבחינו במתרחש, פעלו מיד להפריד בין הניצים ובתוך כך עצרו לחקירה חמישה חשודים בגירים וקטינים, אוהדי שתי הקבוצות. בחיפוש שערכו השוטרים באוטובוס, נתפסו מספר בקבוקי אלכוהול וממצאים נוספים המעלים חשד לשימוש בסמים מסוכנים וכן ממצאים המעידים על שימוש באבוקה הידנית שהושלכה מחלון האוטובוס".

מנגד, מנכ"ל בית"ר ירושלים מוני ברוש אמר: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים פועל וקורא לכלל אוהדי הקבוצות לפעול על פי 'ואהבת לרעך כמוך'. אנו מצפים מהגורמים המוסמכים לבדוק את האירוע ולטפל בו בנחישות".

ברק בכר הפועל באר שבע. דני מרון
היה די מרוצה. ברק בכר/דני מרון

רוני לוי אמר לאחר המשחק: "להשיג תארים זו דרך מאוד ארוכה. יש המון תקופות טובות ופחות טובות. לפחות במפעל הראשון הגענו לגמר וזה הישג יפה כשלעצמו. בשבוע הבא מתחילה הליגה וזה סיפור אחר לגמרי. אני נמצא עם הקבוצה ביום יום והיא נראית טוב גם באימונים. צריך שדברים יסתדרו והרבה דברים שיתחברו ביחד".

על מפגש הליגה מול באר שבע בשבוע הבא: "מאוד נקווה שנוכל לשחזר את התוצאה הזו בליגה". המאמן היה מופתע כשהתבשר שהאדום של אור זהבי תופס גם לליגה ואמר: "זו בעיה קשה מאוד בשבילנו".

שלום אדרי שנכנס כמחליף וכבש אמר: "תמיד האמנתי שאני יכול לעשות את גם כשהייתי בליגה א'. אני אבוא כל אימון, אשאר צנוע ואדבר במגרש. זה גביע הטוטו, הליגה לא התחילה ואני מקווה שישירו לי גם בליגה. אעבוד קשה באימונים ואקח את הצ'אנס שלי".

עוד בוואלה!

יוזמה: פקחים עירוניים יחלקו דו"חות במגרשי הכדורגל

לכתבה המלאה
דוד קלטינס הפועל באר שבע. דני מרון
מפגש ראשון מול האקסית. דוד קלטינס/דני מרון

ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אני רוצה לאחל החלמה מהירה למיכאל אוחנה. מקווה שייצא מזה מהר. צריכים להתחשב בלו"ז הצפוף שלנו. עדיין באנו בהרכב די טוב, החילופים עזרו לנו להוסיף עוד מחץ. החבר'ה נתנו את המקסימום. עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לכאן, הפסדנו ליריבה שהיתה טובה בחצי הראשון. חושבים כבר על יום חמישי. המשחק בהולנד יהיה אחר, במדינה אחרת ומפעל אחר. גם היום ראיתי דברים טובים. הבאנו הרבה עוצמות ואיכות והיינו קרובים להבקיע. כמובן שיש דברים פחות טובים, קשה לעבוד על תיאום כשיש הרבה שחקנים חדשים. זה שלא נשברנו זה גם משהו, ויש עם מי לצאת למלחמה".

על פיינורד: "צריך לראות את הדברים הטובים והפחות טובים שלהם. קבוצה שלא מנצחת שלושה מחזורים בליגה יש לה נקודות תורפה. נצטרך להתעלות. אנחנו לא חושבים כרגע איך עוברים, צריך קודם לעבור את המשחק בחמישי".

דוד קלטינס: "הרגשה מוזרה לחזור, זה משהו שאי אפשר להתכונן אליו אבל אני מרגיש בבית בבאר שבע. אני בוחר להתייחס דווקא לאוהדים שמחאו כפיים, גם אלה ששרקו בוז - זה בגלל שהם אהבו אותי. קיבלתי המון אהבה מהאוהדים אחרי החילוף ואני יודע שרובם זוכרים לי את הדברים הטובים. אני לא מתרגש מקריאות הבוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully