וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה: פקחים עירוניים יחלקו דו"חות במגרשי הכדורגל

18.8.2019 / 15:24

מנהלת הליגה יוזמת הליך תקנוני שיביא להימצאותם של פקחים עירוניים שיהיו רשאים לתת דו"חות לאוהדי כדורגל שינהגו באלימות או גזענות. גורם במנהלת: "אוהד שינקוט באלימות יכול לחטוף דו"ח של 15 אלף שקל"

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

מנהלת הליגות בכדורגל נמצאת בעיצומו של הליך תקנוני שיביא להימצאותם של פקחים עירוניים במגרשי הכדורגל אשר בליווי שוטרים, יהיו רשאים חוקית לתת דו"חות עירוניים לאוהדי כדורגל אשר ייתפסו נוהגים באלימות או בשימוש בביטויים גזעניים במגרשים ומחוץ להם.

במנהלת הנחו כבר לפני מספר שבועות את היועצים המשפטיים שלהם לעבוד על ההליך בכדי שלא תהיה חובה של הגשת תביעות אזרחיות לבתי המשפט על ידי הקבוצות בלבד. מדובר במהפכה של ממש שמטרתה להפוך את המגרשים למקום הרבה יותר נקי מאלימות ומגזענות.

"ברגע שאוהד כדורגל יידע שאם הוא נוקט באלימות או בגזענות, יכול לבוא אליו פקח עירוני ולתת לו קנס של 15 אלף שקל, אותו אוהד יחשוב היטב אם לקלל או להיות אלים", הסביר היום גורם בכיר במנהלת. "בנוסף לכך, המנהלת גם תצטרף לתביעות האזרחיות של המועדונים כנגד האוהדים המתפרעים אבל ברגע שייכנס לתוקף תקנון עירוני המאפשר לפקח לתת דו"ח בדומה לדו"ח שהוא נותן על חנייה לא מסודרת והשלכת פסולת אפשר יהיה להביא למהפך גדול ולסביבה הרבה יותר נקייה".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
יוזמה מהפכנית. ארז כלפון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully