וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבטות כאלה גם פדרר ונדאל לא מסוגלים לספק: אמן הפריסטייל של הטניס

סטפן בוז'יץ', אלוף סרביה עד גיל 16, ויתר על קריירה מקצוענית והפך לכוכב רשת בזכות יכולתו לעשות פחות או יותר הכל עם המחבט. גם דג'וקוביץ' ושראפובה הפכו למעריצים, ואם תיכנסו תבינו מדוע

מתוך יוטיוב

סטפן בוז'יץ' הוא לא טניסאי מוצלח במיוחד. כלומר, סביר להניח שהוא היה מנצח אתכם במשחק טניס, אבל שימו אותו בסבב ה-ATP, וזה ככל הנראה יסתיים בהפסד - הגיוני למדי בהתחשב בכך שהקריירה המקצועית שלו הסתיימה לפני זמן רב.

לאחר שזכה באליפות סרביה עד גיל 16 עבר בוז'יץ' לארצות הברית, למד בקולג' והגיע למסקנה שלא יוכל להיות טניסאי מקצועני - אבל כן יוכל לעסוק בטניס כתחביב. התחביב הזה גרם לו להפוך לאחרונה לטניסאי הפריסטייל הטוב בתבל - כזה שאולי לא יודע להגיש הכי טוב או לספק דרופ-שופ מדויק, אבל כן יודע לעשות עם המחבט טריקים שאף אחד לא יודע.

לא מאמינים לנו? הבא נתן לתמונות לדבר:

בזכות סרטונים כאלה ואחרים, שהפכו אותו לכוכב רשת, זכה בוז'יץ' לשחק בין היתר עם נובאק דג'וקוביץ', מריה שראפובה ואחרים. "טניס זה ספורט אכזרי", אמר לא מזמן בראיון. "אתה מפסיד הרבה, ולא מעט שחקנים מאבדים את התשוקה שלהם לענף. אני הרגשתי שהדרך לתדלק אותה מחדש היא להחזיר חלק מהילדותיות הזו שלספורט המקצועני תמיד חסר".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully