וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מחבטים מרוסקים, יריקה לשופט ועקיצה לנדאל: עוד מופע אימים של קיריוס

האוסטרלי איבד את העשתונות בהפסד 6:7 (3), 7:6 (4), 6:2 לחצ'אנוב בסינסינטי, ירד לחדר ההלבשה בזעם, וסירב ללחוץ את ידו של השופט

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי, מאוכזב. רויטרס
אין רגע דל. קיריוס/רויטרס

התפרצויות הזעם של ניק קיריוס כבר הפכו לדבר שבשגרה, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הטניסאי האוסטרלי הסורר התעלה אפילו על עצמו. קיריוס הפסיד 6:7 (3), 7:6 (4), 6:2 לקארן חצ'אנוב (9 בעולם) בשלב 32 האחרונים בטורניר סינסינטי, במשחק בו שוב איבד את העשתונות.

עיקר הכעס של קיריוס (27 בעולם) הופנה לכיוונו של השופט פרגוס מרפי: אחרי ויכוח מילולי בין השניים במערכה האחרונה, האוסטרלי ירד בזעם לחדר ההלבשה תוך שהוא מרסק שני מחבטים. קיריוס חזר למגרש זמן קצר לאחר מכן, קיבל מהשופט אזהרה על שקילל, ולאחר מכן החל עימות נוסף איתו.

כשהשופט דרש מקיריוס לא להתמהמה בהגשות, קיריוס התקרב אליו בצורה מאיימת ונשמע עוקץ (שוב) את רפאל נדאל. "רפא לא משחק בכלל בספורט הזה, פשוט לא. במה הוא משחק? זה בטח לא טניס. הוא משחק מהר? לוקח לו 20 שניות להגיש. זו בדיחה, אני אחד השחקנים הכי מהירים בסבב".

כמו ברוב המקרים בעבר, ההתנהלות של הילד הרע של הטניס העולמי השפיעה ישירות על היכולת שלו. אחרי שהפסיד תוך שעתיים ו-17 דקות, הוא סירב ללחוץ את ידו של חצ'אנוב ושל השופט, ירק לעברו וסינן: "אתה דביל".

עד לפני שבועיים אפשר היה להאמין שקיריוס עולה על המסלול וסוף סוף מתרכז בטניס. הוא זכה בטורניר וושינגטון, הציג יכולת מרשימה והעיד על עצמו כאדם מרוסן יותר. מאז התיאוריה התנפצה לרסיסים: לפני שבוע הוא התפרץ לעבר השופט במהלך הפסד בגביע רוג'רס, והלילה הגיעה עוד תקרית, שבוודאי לא תהיה האחרונה.

עוד בוואלה!

סינסינטי: יאן לנארד שטרוף הפתיע את סטפנוס ציציפאס בתום דרמה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully