וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ ספג זעזוע מוח במהלך משחק, יכול להיות שזה הציל את חייו

שחקן באזל ריקי ואן וולפסווינקל נפגע בהפסד במוקדמות ליגת האלופות. בבית החולים עבר בדיקות שגילו כי סבל עוד קודם לכן ממפרצת מוחית - בעיה חמורה שעלולה להסתיים במוות

מתוך יוטיוב

בווידאו: מקבץ מביצועיו של ריקי ואן וולפסווינקל

כשפונה לבית החולים עם זעזוע מוח, ריקי ואן וולפסווינקל לא יכול היה לדעת שפציעת הראש היא ככל הנראה אחד הדברים הכי טובים שקרו לו בחייו. חלוץ באזל נפגע לקראת סיום ההפסד 2:1 של באזל ללינץ במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי שעבר, הובהל לבית החולים ושם עבר סדרת בדיקות שהצביעו על בעיה רפואית חמורה אליה לא היה מודע: התברר כי הוא סובל ממפרצת מוחית - התרחבות בכלי הדם במוח שעלולה לגרום נזק כבד, לעתים אף למוות.

"אני אסיר תודה שהמפרצת התגלתה", אמר החלוץ בן ה-30 שרשם שתי הופעות בנבחרת הולנד ועבר בין היתר גם בספורטינג ליסבון, נוריץ' וסנט אטיין. "בדרך כלל מפרצת מוחית לא מתגלה בזמן, רק אחרי שהיא כבר החלה לגרום לנזק. לפגיעה במהלך המשחק לא היה שום קשר לזה - המפרצת כנראה היתה שם זמן רב ולא היו לי סימפטומים, אז לא ידעתי על כך".

ואן וולפסווינקל, שחתם לשלוש שנים בבאזל בקיץ 2017 וכבש עד כה 24 שערי ליגה, נחוש לשוב למגרשים - אבל זה יקרה רק בעוד זמן רב. "עוד לא ברור מתי", אמר, "אבל ברור לגמרי שחצי שנה לפחות, זה תלוי בתגובה של המוח לטיפול. אני רוצה להודות לצוות הרפואי של באזל ולרופאים בבית החולים של באזל. עכשיו אתמקד בבריאות שלי ובהתאוששות כדי שכמה שיותר מוקדם אוכל לחזור לעשות את מה שאני הכי אוהב לעשות - לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully