וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חוזרת לדבר על אליפות: "משבר העונה שעברה מאחורינו"

16.8.2019 / 7:19

בקבוצה משוכנעים שהתקופה הקשה הסתיימה: "אפשר לחזור להיאבק על אליפות". וגם: המהפך בגישה אצל זריהן וההתפתחות של שחקן הבית עמית ביטון

צילום וידאו: דני מרון

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע בטוחים: "משבר העונה שעברה מאחורינו, ניאבק על האליפות"

- ניב זריהן סחט מחמאות: במועדון מעידים ששינה גישה באימונים

- גם עמית ביטון זוכה לשבחים. בכר: "מאושר שמתפתח שחקן בית טוב"

- בקבוצה לא חוששים מפיינורד: "אפשר להעביר את ההכרעה לאצטדיון טרנר"

seperator

סיפוק רב בהפועל באר שבע. במועדון משוכנעים שזה כבר לא עניין מקרי ושההעפלה לפלייאוף הליגה האירופית אחרי הניצחון 1:3 אמש (חמישי) על נורשפינג השבדית, מלמדת על כך שהמועדון הצליח לבנות את עצמו מחדש אחרי המשבר הגדול של העונה שעברה. "גם אם זה עדיין לא בכדורגל גדול, הפועל באר שבע הצליחה להרים את עצמה אחרי מה שעברנו בעונה שעברה", אמרו אמש בקבוצה. "המשבר המתמשך של העונה שעברה ששיאו היה שכמעט ולא העפלנו אפילו לפלייאוף העליון, הוליד בסופו של דבר חשיבה מחודשת על העונה הזו והצלחנו לבנות קבוצה חזקה, רעננה ורעבה. יש להפועל באר שבע עכשיו קבוצה חדשה שיכולה לחזור ולהיאבק על האליפות עם שחקנים נכונים שהובאו למועדון".

המוציא לפועל אמש היה ניב זריהן שכבש צמד יוצא דופן. בבאר שבע מספרים כי זריהן שינה לגמרי את הגישה שלו באימונים בחצי השנה האחרונה ושבקיץ לא חשבו במועדון לרגע על הוצאתו להשאלה כמו שעשו למשל עם דור אלו. "רצינו בינואר להוציא אותו להשאלה כדי שהוא ישחק ויתחשל יותר, אבל בסוף שינינו את ההחלטה שלנו", סיפר אמש המאמן ברק בכר. "בתום העונה האחרונה כבר לא היה לנו ספק שאנחנו רוצים את ניב איתנו והוא גם פתח בהרכב במשחק הראשון נגד לאצ'י. ברגע שהוא מתאמן כך, אין שום סיבה שהוא לא יהיה שחקן מוביל".

לצד זריהן, שיבחו בבאר שבע את ההופעה של עמית ביטון. "הוא עבר בבני יהודה גמר גביע וגם איתנו הקיץ הוא שיחק מחצית שנייה חשובה בקייראט ואת כל המשחק הראשון בנורשפינג", הזכיר בכר את הרזומה של עמית ביטון. "מי כמוני מאושר שיש לנו עכשיו עוד שחקן בית טוב שהולך ומתפתח. ברור שנרצה עוד שחקני בית טובים בקבוצה".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע עלתה לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית

לכתבה המלאה
ניב זריהן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
"ברגע שהוא מתאמן ככה, אין סיבה שלא יהיה שחקן מוביל". זריהן חוגג אמש/דני מרון

למרות השמחה וההקלה הגדולה אחרי שנורשפינג כבר צימצמה בסוף והיה חשש מתיקו 2:2, בבאר שבע יודעים כי יש להם כעת משוכה מאוד קשה בדמות פיינורד כדי להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית. בקבוצה יתאמנו כבר היום ויתכוננו לחצי גמר גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון כאשר השחקנים שלא משחקים ולא מקבלים דקות ישותפו במשחק בטדי.

לאחר מכן תמריא שוב הקבוצה להולנד למפגש מול פיינורד. "פיינורד קבוצה חזקה מאוד. ברמה אחרת ממה שפגשנו עד עכשיו, אבל אנחנו נבוא מולם כדי לעבור שלב ולהגיע לליגה האירופית", אמרו אמש במועדון. "לא עברנו את כל החודש האחרון עם המשחקים והטיסות כדי להרים ידיים עכשיו. יש כאן חבורה של גברים שהפכו את המועדון אחרי שהיינו במצב קשה מאוד בעונה שעברה, והשחקנים האלה גם יכולים להוציא תוצאה טובה ברוטרדאם ולהעביר את ההכרעה לטרנר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully