וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כרגע פחות חשוב איך להיראות, ניב זריהן הרבה יותר בטוח בעצמו"

15.8.2019 / 22:40

מאמן הפועל באר שבע חגג את ההעפלה לפלייאוף והודה: "שוברים את הראש בנוגע לחיזוק מתאים". זריהן: "נבוא לעבור את פיינורד"

צילום וידאו: דני מרון

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

חרף דפיקות לב מואצות בעשר הדקות האחרונות, הצליחה הערב (חמישי) הפועל באר שבע להשלים את המשימה ולהעפיל לפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. אחרי ה-1:1 בשבדיה, הקבוצה של ברק בכר חזרה לאצטדיון טרנר וגברה על נורשפינג 1:3 ובשלב הבא מחכה לה משוכה כמעט בלתי עבירה בדמות קבוצת הפאר ההולנדית פיינורד. ניב זריהן המחליף הפציץ כדור אדיר לחיבורים (67) והשלים צמד מזווית קשה (94), האסלביינק הוסיף (72) כשהגיע ראשון לריבאונד מפצצה של רמזי ספורי, וגם שער מצמק של רסמוס לאוריטסן (82) לא הושיע את השבדים. בעקבות העלייה, הפועל באר שבע הבטיחה לעצמה לפחות מיליון ו-80 אלף.

קצת על פיינורד:

הקבוצה מרוטרדם היא אימפריה של ממש, עם 15 אליפויות הולנד, שלושה תארים אירופאים, כדורגלן עבר אגדי על הקווים - יאפ סתאם - וסגל מבריק.

לפיינורד שחקנים מצוינים בכל עמדה. סטיבן ברחהאוס, לוסיאנו נארסינג, סם לארסון וניקולאי יורגנסן הם השמות הבולטים בחלק הקדמי, אבל גם דילן ונטה ולואיס סיניסטרה הצעירים מוצאים את מקומם.

לירוי פר חזר מאנגליה כדי לייצב את מרכז המגרש ולפניו משחק הכישרון הגדול אורקון קוקצ'ו. חוליית ההגנה מנוסה יחסית עם אריק בוטגין הברזילאי ויאן-ארי ואן דר היידן ההולנדי - שניהם בני 31, כשירמייה סנט יוסטה הכישרוני משחק כמגן ימני או בלם. בין הקורות עדיין ניתן למצוא את קנת ורמר הוותיק ובשורה התחתונה: לפיינורד אין חולשות ביחס לכל קבוצה ישראלית.

נייג'ל האסלביינק הפועל באר שבע. דני מרון
עשו זאת. האסלביינק והחברים חוגגים/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר סיכם: "כל תחילת העונה הזו היא מותחן אחד ארוך. אין משחקים קלים באירופה, הכול קשה מאוד ואגרסיבי מאוד. צריך לשמור על ריכוז 90 דקות אחרת חוטפים. עברנו שתי קבוצות בכושר משחק, באמצע הליגה, קבוצות אגרסיביות מאוד. עברנו שתי קבוצות חזקות מאוד. כרגע פחות חשוב איך להיראות, זה אתגר גדול מאוד ומבחן התוצאה הוא הכי חשוב כרגע. בליגה ברור שנרצה להראות יותר יכולות ולתקוף יותר, כל משחק לגופו".

על ניב זריהן, שעלה מהספסל והצטיין, אמר המאמן: "כבר תקופה הוא נראה טוב מאוד באימונים. גם במשחק הראשון הוא נכנס כחילוף ראשון. לא סתם, הוא נראה טוב מאוד ומוכיח את הכישרון שלו. הוא הרבה יותר בטוח בעצמו, עשה אימונים מצוינים ואני שמח בשבילו שהוא מביא גם יעילות למשחק. אני מקווה מאוד שהוא ימשיך ככה. בקיץ הזה הוא עבד מאוד קשה והכין את עצמו טוב לעונה הזאת, הוא עדיין צריך להוכיח את עצמו אבל הוא בגישה טובה, מתאמן טוב, שומר על עצמו ואני מקווה שימשיך".

המאמן התייחס ליריבה הבאה, פיינורד: "אין ספק שהיא קבוצה ברמה גבוהה מאוד, אבל קודם כל יש לנו משחק בחצי גמר גביע הטוטו שהוא לא פחות חשוב. פיינורד חזקה, אבל המועדון הזה הוכיח שהוא יכול להתמודד מול קבוצות טובות מאוד באירופה".

על עמית ביטון שפתח בהיעדרו של מיגל ויטור אמר בכר: "הוא עשה משחק מצוין, כמו בוגר, זה לא מפתיע אותי. הוא עבר לא מעט, גם הוא שינה גישה כבר בשנה שעברה, לקח את עצמו בידיים, הוא עובד קשה, כשיש שחקן בית שנראה ככה ומקבל את ההזדמנות ולוקח אותה - רק שימשיך ככה".

לבסוף, אשר לחיזוק שעשוי להגיע אמר המאמן: "יש לנו עוד זר אחד להביא ואנחנו בודקים מה יהיה נכון, באיזה עמדה, זה דינמי, אנחנו לומדים את הקבוצה שלנו ממשחק למשחק. אנחנו רוצים להביא שחקן או שחקנים שישדרגו אותנו, כי יש פה בסיס טוב. אנחנו שוברים את הראש".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע, פלייר הפועל באר שבע. דני מרון
ברק בכר נשם לרווחה/דני מרון

ניב זריהן, שכיכב עם צמד, אמר: "כיף לכבוש, בטח באירופה. זה שער ראשון שלי באירופה, עברנו משוכה לא קלה מול קבוצה לא קלה. אני מקווה להמשיך את העבודה בשבוע הבא. מה שייתנו לי לשחק, אני אשחק. בטח שאשמח לקבל יותר דקות. אני אעבוד קשה באימונים ואני מקווה שיהיה טוב. בשביל זה משחקים כדורגל, בשביל לשחק נגד קבוצות כמו פיינורד, שמגיל צעיר אני רואה אותה משחקת בטלוויזיה. אבל עם כל הכבוד אנחנו נבוא לעבור אותה".

נייג'ל האסלביינק הוסיף: "פיינורד קבוצה גדולה, יש לה היסטוריה מפוארת ואוהדים מצוינים. נכבד אותם, אבל נצא לשם כדי להשיג את התוצאה".

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
עכשיו כבר חושבים על פיינורד. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון
שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully