וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה במהלך חגיגות הניצחון: אוהד סודובה מת ביציע מהתקף לב

בליטא מבכים את מותו של אחד האוהדים המוכרים של הקבוצה. מאמן סודובה מגיב למתקפה של איביץ': "הוא המום, אז הוא מחפש תירוצים"

צילום וידאו: דני מרון

סיומת סוערת להפסד מכבי תל אביב 2:1 בסודובה, שהיה האות לסיום מוקדם מהצפוי של הקמפיין האירופי של הצהובים. על פי דיווחים בליטא, אנשי מכבי תל אביב כולל ולאדן איביץ' התעמתו עם מאמן סודובה ולדימיר צ'בורין הן על כר הדשא והן במנהרה בסיום - בטענה להתנהלות בזויה מבחינתו.

איביץ' סיפר אמש ש"ששמעתי את המאמן שלהם אומר למחזירי הכדורים לא לעשות את העבודה שלהם, כדי לבזבז זמן. ובנוף, בדקה האחרונה המאמן שלהם ניסה למנוע מאחד מהשחקנים שלי לקחת את הכדור. זה לא נורמלי, לא מכובד, פעם ראשונה שאני נתקל בהתנהגות כזו".

העימות במנהרה

בסרטון שפורסם בליטא מהמנהרה נראים אנשי מכבי תל אביב, כולל עוזרי המאמן והמנהל יואב זיו, מתעמתים עם צ'בורין ויורדים בזעם לחדר ההלבשה. במסיבת העיתונאים שלאחר מכן צ'בורין עקץ את איביץ' ומכבי תל אביב, וטען: "כולנו היינו נרגשים ומתוחים מאוד בדקות הסיום. שני הצדדים חשבו שהם צודקים, כי כל אחד רצה לנצח. איביץ' היה המום מהתוצאה כנראה, אז הוא היה חייב למצוא תירוץ. אני מבין, יש עליו הרבה לחץ, הוא מאמן מועדון גדול. ובסוף תמיד מאשימים את הווינרים, לא את מי שמפסיד", אמר.

כמובן שבליטא חגגו את הניצחון הכפול. באתר 15min נכתב ש"סודובה שוב היממה את אלופת ישראל, שנראתה עצבנית וחסרת אונים", ונכתב ש"סודובה הפכה לגאוות הכדורגל הליטאי ולסמל המהפכה שלו". לחגיגות לוו גם תמונות עצובות: במהלך המשחק, דקות לפני שריקת הסיום, התמוטט ביציע אוהד ליטאי בן 63 ומת מהתקף לב. אוהדים שצפו במתרחש ניסו לעשות בו החייאה, אבל מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

הליטאים ייפגשו בפלייאוף העלייה לשלב הבתים את פרנצווארוש ההונגרית.

(עדכון ראשון: 06:53)

עוד בוואלה!

הלם במכבי תל אביב: פרץ יימכר, עטר וז'איר מתנדנדים, אכזבה מאיביץ'

לכתבה המלאה
מאמן סודובה ולדיר צ'בורין. דני מרון
סיום סוער. מאמן סודובה ולדימיר צ'בורין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully