וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "אני מודאג מאוד ששלושה שחקני מפתח שלי בלי מסגרת"

מאמן ישראל התראיין ואמר: "דיברתי עם מאמן פרנקפורט שאמר שטואטחה לא בתכניות", על דאבור: "מקווה שדה יונג לא יצליח בסביליה"

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

נבחרת ישראל תתמודד בעוד חודש מול צפון מקדוניה וסלובניה במוקדמות יורו 2020. בסגל הישראלי יש נכון לעכשיו שלושה שחקני מפתח שמחפשים קבוצה: טאלב טואטחה, שלא נמצא בתכניות של איינטרכט פרנקפורט, אלי דסה שסיים את החוזה במכבי תל אביב וביברס נאתכו, שעזב את אולימפיאקוס.

מי שנשמע מודאג מאוד מהמצב של שלושת השחקנים הללו הוא המאמן הלאומי אנדראס הרצוג, שהתראיין בטלוויזיה של זלצבורג ואמר: "יש לנו סיכוי רק למקום השני. גם את זה נוכל לעשות רק אם נתכונן בצורה מושלמת". על פי המדווח הרצוג דואג למצב של שלושת השחקנים ואפילו דיבר עם מאמן פרנקפורט אדי הוטר לגבי מצבו של טואטחה. "הוא אמר שיש לו שתי אלטרנטיבות חזקות מאוד לעמדה הזו ולכן לצערו אין לטואטחה מקום שם כרגע. הוא המליץ לטואטחה לחפש קבוצה אחרת". הרצוג אמר ששלושת השחקנים הללו הם "שלושה שחקני מפתח מבחינתי. הייתי רוצה מאוד שחלון ההעברות יהיה רק שלושה או ארבעה שבועות, כך התכניות שלי היו יכולות לעבוד טוב יותר"

הרצוג נשמע מודאג גם ממונס דאבור ומצבו בסביליה. למרות שהוא נרכש מזלצבורג בסכום גבוה, האנדלוסים רכשו גם לוק דה יונג. מאמן ישראל אמר: "דה יונג הצליח בינתיים רק בהולנד. הוא לא הצליח בגרמניה בבורוסיה מנשנגלדבאך ולא הצליח באנגליה כשהיה בניוקאסל. אני מקווה שזה יקרה גם בתחנה השלישית שלו מחוץ להולנד".

טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
לא נמצא בתכניות של פרנקפורט. טואטחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully