וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "ניימאר ביצע טעויות, כרגע אין שיחות מתקדמות"

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' על הכוכב: "צריך לנתח הכל לפני שיוכל לשחק". סטויצ'קוב: "הוא יהיה פצצה בחדר ההלבשה של ברצלונה"

רויטרס

שאלת עתידו של ניימאר ממשיכה להיות הנושא החם בכדורגל העולמי. למרות שאמש (רביעי) נציגי פריס סן ז'רמן וברצלונה נפגשו כדי לדון באפשרות של עסקה, לא חלה התקרבות משמעותית בין הצדדים. אם כבר, ההפך הוא הנכון: על פי פרסומים בכלי התקשורת המרכזיים בספרד וצרפת, שני הצדדים התבצרו בעמדותיהם ולא הסכימו להתגמש, מה שהוביל את העסקה למבוי סתום, לפחות נכון לעכשיו. על פי BBC, פ.ס.ז' דחתה כבר שתי הצעות - אחת מברצלונה והשנייה מריאל מדריד.

המנהל המקצועי של פ.ס.ז' לאונרדו התייחס היום לשמועות לפיהן ניימאר מתאמן לבד ואמר: "זה לא נכון, הוא פועל לפי הלו"ז. זה מאוד פשוט, הוא עבר אצל הרופאים הטובים בעולם, והפציעה טופלה. יש לו חוזה לעוד שלוש שנים פה - אסור לשכוח את זה. צריך לנתח את הכל לפני שהוא יוכל שוב לשחק. יש שיחות על עתידו, אבל כרגע שום דבר לא התקדם. ניימאר ביצע טעויות. לא הכרתי אותו קודם לכן וככל שעוברים הימים, אני זוכה להכיר אותו. אני באמת חושב שהוא ילד טוב מרקע טוב. ועל המגרש הוא שחקן מדהים".

על אף שחזרה לקאמפ נואו נראית כמו האפשרות הטבעית, לא כולם משוכנעים שמדובר בכיוון נכון עבור ברצלונה. "הם לא צריכים את ניימאר", חרץ שחקן העבר האגדי של הקטלאנים חריסטו סטויצ'קוב. "אין לו מקום שם כי כבר יש שחקנים חשובים, דמבלה, גריזמן, מסי וסוארס. איפה הוא ישחק? הוא יהיה פצצה בחדר ההלבשה. מבחינתי, אני לא רוצה שיחזור".

כוכב העבר של נבחרת בולגריה הוסיף ואמר: "כמובן שיש קבוצת שחקנים שרוצה שיחזור והנשיא עושה מאמץ, אבל ברצלונה לא תשלם אפילו יורו אחד כי אין לה כסף להעביר לפריס". סטויצ'קוב לא אהב את התשרבבות השמות של חלק משחקני האלופה הספרדית לעסקה וטען: "השחקנים שהוצעו לפריס סן ז'רמן? זה חוסר כבוד. לדוגמא, איבן ראקיטיץ' עובד נהדר, הוא ילד צנוע שאף פעם לא מרפה ותמיד פעל על פי האינטרסים של ברצלונה. קוטיניו עלה הרבה כסף אבל יש לו הרבה כדורגל ואני אגן עליו. אני מקווה שאף שחקן לא יעזוב".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן פצוע. רויטרס
לא מתאושש. ניימאר אחרי הפציעה/רויטרס

ייתכן שמה שמפריד בין ניימאר לברצלונה (או ריאל מדריד) הם לא רק הפערים בין המועדונים. על פי "לה פריזיאן", ברצלונה עדיין מתלבטת אם היא מעוניינת להחזיר את הכוכב הברזילאי, בעיקר בשל חששות ממצבו הרפואי.

על פי הדיווח נציגי ברצלונה ביקשו מרופאי פריס סן ז'רמן להפיק דוח רפואי מפורט על ניימאר, שעבר שתי פציעות קשות בשנים האחרונות, לפני שהמגעים ייכנסו להילוך גבוה. הדוח שקיבלו רק הוסיף בלבול וחוסר ודאות: על פי הרופאים, ניימאר עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה האחרונה בעצם כף הרגל הימנית, וספק רב אם יתאושש ממנה ב-100 אחוז בשנה הקרובה.

בדוח נכתב ש"יש סיכוי גבוה מאוד שניימאר ייפצע שוב - הפעם בצורה אפילו קשה יותר - באותה רגל אם ישחק יותר מדי משחקים בעונה הקרובה".

כך או כך, גם בברצלונה יש מי שמתנגד לעסקה. אחד מהם הוא שחקן העבר האגדי של המועדון חריסטו סטויצ'קוב, שטען אמש ש"ברצלונה בכלל לא זקוקה לו. אין לו מקום בקבוצה. יש את גריזמן, סוארס, מסי - איך ניימאר הולך להשתלב?".

גם הדרישות של פ.ס.ז' נראות בינתיים גדולות למדי. על פי תחנת הרדיו הספרדית RAC1, הצרפתים דרשו מברצלונה את פיליפה קוטיניו, נלסון סמדו וז'אן-קלר טודיבו, בנוסף ל-90 מיליון יורו - הצעה שברצלונה דחתה על הסף.

עוד בוואלה!

עסקת ניימאר: נציגי פריס סן ז'רמן וברצלונה נפגשו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully