וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה הוא חלק מעסקת ניימאר?": בסביבתו של פיליפה קוטיניו זועמים

סוכניו ומשפחתו של הברזילאי טוענים ל"אס" שברצלונה כלל לא הודיעה לקשר שהוא עשוי להיות חלק מהטרייד העתידי עם פריס סן ז'רמן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד

אחרי שאתמול (שלישי) היה נדמה שברצלונה קרובה יותר להחתים את ניימאר, ב-ESPN מדווחים שבפריס סן ז'רמן הביעו אי שביעות רצון אחרי הפגישה עם נציגי אלופת ספרד. הצרפתים מואכזבים כיוון שלא נרשמה פריצת דרך במשא ומתן, למרות שבברצלונה ידעו היטב מה פריס מוכנה ולא מוכנה לעשות בעבור עסקה שכזו.

בנוסף, ב-ESPN טוענים שפריס מעוניינת לקבל את קוטיניו, נלסון סמדו ו-120 מיליון יורו, בעוד ברצלונה מוכנה לתת את קוטיניו, איבן ראקיטיץ' ו- 80 מיליון יורו בלבד. בברצלונה מאד רוצים שניימאר יצהיר באופן ברור שהוא רוצה לחזור לקבוצה כדי להקל על המשא ומתן מול הצרפתים, אך כרגע הברזילאי לא נוקט עמדה ברורה הנוגעת לעתידו.

מי שלא אוהב בכלל את חלקו בעסקה הוא פיליפה קוטיניו. נציגיו של הברזילאי אמרו ל"אס" שהוא לא מעוניין לעזוב, ובסביבתו זועמים על הכללתו בטרייד הנרקם מבלי להתייעץ או אפילו ליידע אותו. ברצלונה עשתה בדיוק את אותו הדבר כשהציעה את קוטיניו לבאיירן מינכן ולטוטנהאם: לברזילאי לא היה מושג שהוא הוצע, ונציגיו מיהר להבהיר לראשי הגרמנים והאנגלים שהוא לא רוצה להגיע אליהם. הסיבה, אגב, היא בגלל שקוטיניו לא רוצה לעבור בעסקת השאלה ואם הוא עוזב, הוא רוצה שיהיה מדובר בהעברה בה יוצע לו חוזה ארוך טווח.

כצפוי, ריאל מדריד העלתה הצעה נגדית לזו של ברצלונה, הכוללת את העברתם של רפאל וראן, איסקו, ומרסלו תמורת הברזילאי. לפי "סאן" הבריטי הבלאנקוס מוכנים לשלם לברזילאי 700,000 ליש"ט לשבוע, ומאד רוצים שהברזילאי יככב בברנבאו בעונה הקרובה. ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי סבורים שלכאן או לכאן, עסקת ניימאר תושלם מול אחת מהקבוצות ב-48 השעות הקרובות ושכרגע אין פייבורטית ברורה להבאתו.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא מוותר על ניימאר. זינדין זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully